Kundservicehandläggare till Skistar, START 25/11

Kundservicehandläggare till Skistar, START 25/11

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi på Xzakt växer och söker därför fler kundservicestjärnor som vill jobba tillsammans med oss och vår kund: SkiStar! ❄️

SkiStar skapar minnesvärda fjällupplevelser som den ledande semesterarrangören för Skandinavien. SkiStar utvecklar hållbara destinationer och erbjuder boenden, aktiviteter, produkter och tjänster av högsta kvalitet.

I rollen kommer du att ta emot inkommande samtal, chatt och mejl för att hjälpa våra kunder. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, professionellt bemötande och snabb service. Du börjar med en introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-post med frågor kopplade till deras fjällupplevelse. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i världsklass.

Vår personal är vår största tillgång. Ett gemensamt engagemang och strävan efter att skapa en bra fjällupplevelse för våra gäster är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar betydelsefulla resultat inom kundservice tillsammans med fantastiska kollegor! Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert. 🚀

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av högsta kvalitet!

Du kan se fram emot:

👥 En familjär känsla i en hemtrevlig kontorsmiljö.

📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter.

🏆 En stabil grundlön med bonus på toppen, baserat på prestation.

🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, padel, julbord, företagsfester och mer.

💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger.

För att kunna arbeta i denna roll behöver du:

Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdiga kvalifikationer).

Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor.

Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.

God datorvana.

Ett rent brottsregister.

Vara problemlösningsorienterad och målinriktad.


Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!

Lön under 24 år: Timlön, 120,25 kr/h.
Lön över 24 år: Timlön, 138,05 kr/h.

OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal Unionen.

Anställningsstart: 25/11
Anställningsgrad: 80-100%. Visstidsanställning med stor chans till förlängning.
Arbetstiderna är förlagda någonstans mellan 08:00 - 22:00 mån-sön (inklusive röda dagar som under jul och nyår).

Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2024
  • Ansök senast: 29 november 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024