Kundservicehandläggare via chatt och mejl till Hallon hos Xzakt

Kundservicehandläggare via chatt och mejl till Hallon hos Xzakt

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle? 🚀 Då kan vi på Xzakt ha rätt utmaning för dig tillsammans med vår uppdragsgivare Hallon inom telekombranschen!

Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss och telekomoperatören Hallon där vi har hand om deras kundservice via chatt och mejl.

Du startar tjänsten på Xzakt med introduktion och utbildning i uppdraget. Som kundservicehandläggare inom detta uppdrag arbetar du för att hjälpa privatkunder över chatt och e-mail med frågor kopplat till Hallons produkter och tjänster, som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning.

På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vårt främsta fokus alltid är kunden och strävas alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert 🌈

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

-
Bonusmodell utöver ordinarie lön, som är kopplad till din insats och dina resultat.

-
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

- 🤝 En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

- 🎉 Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig jul och vårfest, after works med mer.

-
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.



I rollen som kundservicehandläggare behöver du:

Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

God datorvana

Rent brottsregister

Meriterande är om du:

Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Sök jobbet och övertyga oss!

Månadslön vid heltid under 24 år: 20.081 kr/mån. Månadslön vid heltid över 24 år: 23.054 kr/mån.

OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.

Anställningsstart: 13/12

Anställningsgrad: 80-100%. Visstidsanställning med stor chans till förlängning.

Passen är normalt förlagda mellan 08.00-16.30.

Låter det här som rätt utmaning för dig? Välkommen med Din ansökan redan idag! ⭐

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2023
  • Ansök senast: 28 maj 2024

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024