Kundservice/Helpdesk

Arbetsbeskrivning

Nu ges möjligheten till dig som har tidigare kunskap inom kvalititshantering och kundtjänst att bli en nyckelperson hos oss på Truck and Wheel Sverige AB i rollen som Kvalitetsansvarig på heltid. Drivs du av att sätta processer och struktur samtidigt som du trivs i en roll med breda kontaktytor är du rätt person för rollen. Läs mer nedan och välkommen med din ansökan redan idag om du vill vara med och bidra till Truck and Wheels fortsatta utvecklingsresa!


OM TJÄNSTEN
Hos oss på Truck and Wheel blir du en del av ett värderingsstyrt företag med en stark företagskultur och fokus på hållbarhet. Ett företag med stor trygghet och öppenhet för alla typer av människor vilket skapar ett gott diskussionsklimat. Här är det högt i tak, där du och dina kollegor kan dela med er av vad ni tycker och tänker. På terminalen i Staffanstorp jobbar cirka 70 personer fördelat på två skift.
I rollen som Kvalitetsansvarig kommer du ha en viktig roll för att säkerställa processer och tjänster. Detta genom att skapa, utveckla, implementera och övervaka kvalitetssystemet. Du kommer ingå i ett team om 4 personer där du kommer arbeta nära andra avdelningar. Vidare kommer du stötta terminalen och utbilda personal inom kvalité.

Du erbjuds:
· Enarbetsplats med härliga kollegor som stöttar och finns där för varandra
· Att fåbli en del av ett spännande företag och vara med på vår fortsatta utvecklingsresa
Arbetsuppgifter:
· Uppföljning och analys av data
· Samordna åtgärder i enlighet med resultat från: Inkommande gods, utgående gods samt returer.
· Rapportera till kund när ett problem begöver åtgärdas.
· Daglig uppföljning och analys av kvalitetsresultat och åtgärder som krävs för att nå vårt mål.
· Daglig uppföljning och individuella rapporter som ges till personalen och deras Teamledare.
· Andra uppgifter kan bli efterfrågade beroende på dag till dag.
Vi söker dig som:
· Har tidigare erfarenheter från liknade roll
· Har mycket god kunskap i svenska och engelska, iså väl tal som skrift då det
används i det dagliga arbetet
· Kan utveckla och implementera metoder och praxis från skrivbord till terminal.
· Mycket god kunskap i Excel.
Det är meriterande
om du tidigare:
· Har arbetat med kvalité och service
· Har arbetat i en kravställande roll


För att lyckas i rollen:
· Noggrann
· Problemlösare
· Kommunikativ
· Bestämd
Vidare söker vi dig som är sifferorienterad och ser detaljer. Du arbetar proaktivt och har ett intresse för hållbarhet. Att hitta sätt att se till att saker sker i praktiken ligger i din natur och du vågar ställa krav.

Tveka inte att maila in ditt cv till jasmina.music@tw-group.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TRUCK & WHEEL SVERIGE AB Staffanstorp
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2024
  • Ansök senast: 22 mars 2024

Postadress

Logistikvägen 1
Staffanstorp, 24543

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024