Kundservicehjältar till Tre-kundservice hos Xzakt (Start 23 maj)

Kundservicehjältar till Tre-kundservice hos Xzakt (Start 23 maj)

Arbetsbeskrivning

Xzakt växer så det knakar i Gävle och med vår befintliga kund utökar vi nu samarbetet ytterligare. Därmed söker vi fler härliga och roliga kollegor till det fantastiska kundservicegänget hos oss!

Hur en vanlig dag på jobbet ser ut? Du tar emot inkommande chattar, samtal och mail som du hanterar. Det kan vara kunder som vill bli kund hos Tre, eller befintliga kunder som vill ha hjälp med olika tjänster och eller produkter som Tre erbjuder. Det kan vara allt från fakturafrågor till felsökning till generella frågor och funderingar.

Fokuset i arbetet ligger på att lösa varje kunds ärende direkt vid första kontakt samtidigt som vi gör det med god service och effektivitet. Ingen kund ska behöva återkomma i samma ärende flera gånger för att få sitt ärende löst och kunden ska ha en positiv upplevelse av att kontakta kundservice.

Du ingår i ett kundserviceteam tillsammans med ett antal kollegor och en Team Leader som tillsammans med vår kund och uppdragsgivare vill skapa världens bästa kundserviceupplevelse och skapa ett trevligt och roligt team som alla trivs att arbeta och vara i som likaså utvecklas och växer tillsammans.

Mer specifikt om tjänsten,

Placeringsort Gävle

Anställningsgrad Heltid, 100%

Lön Timlön under 24 år 110,18 kr, Timlön över 24 år 127,66 kr. OB tillkommer och bonusmöjlighet likaså.

Start Måndag 23 maj

Öppettider Måndag - Fredag, 09:00 - 19:15, lördagar 09:00 - 15:00. Observera att öppettiderna är preliminära och kan ändras.

Språk som krävs i tjänsten Svenska samt engelska i tal och skrift.

Övriga krav Då hantering av telefonsamtal, e-mail och chatt sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidigt i den dagliga hanteringen medan du hjälper kunderna med deras ärende oavsett kanal. Likaså är språknivån på engelska och svenska av stor vikt.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2022
  • Ansök senast: 1 november 2022

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb