OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservice/Innesälj till Café Bar, Norrköping
Café Bar är på en spännande resa – gillar du kaffe & riktigt bra service?
Då kan det här vara uppdraget för just Dig.
Sporras du av försäljning och gillar att arbeta resultatinriktat? Nu har du chansen att söka en nyinrättad roll inom Kundservice/Innesälj på Café Bar.
Café Bars utbud består av ett stort urval av moderna kaffemaskiner och tillhörande högkvalitativa ingredienser, samt vatten- och varuautomater vilket gör att det finns lösningar för både det lilla och det större företaget. I vår relation med kunderna bidrar vi med mer än gott kaffe – vi är med och skapar energi på jobbet!
Skapa mervärde för kunden
Du kommer tillhöra teamet för Kundservice inom Café Bar och ditt primära arbetsområde kommer omfatta försäljning och service för eftermarknaden i vår befintliga kundbas. Det är en ny satsning och som du får vara med och utveckla!
Vi söker vi dig som brinner för att jobba med merförsäljning och kampanjer, både inom produkter och tjänster. I dina arbetsuppgifter ingår att aktivt stärka vårt erbjudande gentemot kunden. Det kan innebära att omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggstjänster samt löpande agera på kundfeedback och önskemål. Till din hjälp finns bra digitala verktyg samt ett gott gäng kollegor där alla strävar efter service av högsta kvalitet!
Vi letar efter en driven lagspelare med grym telefonröst
Vi söker dig som är gymnasieutbildad och som hunnit skaffa dig några års arbetslivserfarenhet, gärna från roller där säljmötet varit i fokus via telefon. Du har en god kommunikationsförmåga och behärskar svenska språket till fullo, både i tal och skrift.
Du gillar att arbeta proaktivt och lösningsorienterat och har en väl utpräglad servicekänsla. Telefonen är ditt bästa redskap och du har lätt för att skapa kontakt, både med kunder och kollegor.
Du är en positiv och arbetsvillig person med starkt driv. Du ser dig själv som en lagspelare och trivs med att arbeta i team, samtidigt som du kan arbeta självständigt och har förmågan att ta egna beslut.
Du har såklart precis som oss - en stor passion för riktigt gott kaffe och alla härliga smaker!
Bli en kulturbärare!
På Café Bar har vi tre värdeord som alltid finns med i alla beslut, stora som små. För att nå våra mål och uppfylla vår vision så är våra värderingar grunden och det som driver oss framåt. Genom dessa vill vi att du är med och bygger vår kultur samt levandegör det i mötet med kollegor och kunder varje dag.
• Glädje – att skratta ihop med varandra och visa uppskattning är något vi ibland tar för självklart, hos oss är det både viktigt & naturligt att vi har kul på jobbet.
• Kompetens – inom vårt bolag krävs många olika kompetenser för att få till en perfekt lösning. Rätt person på rätt plats är därför avgörande, att man alltid får möjlighet att utvecklas inom sitt gebit ser vi som både nödvändigt och utvecklande.
• Lönsamhet – när vi tjänar pengar kan vi utveckla nya spännande lösningar, hitta nya affärsformer, utveckla och skräddarsy nyheter men framför allt kan vi garantera en riktigt bra kopp under en lång tid framöver.
Några praktiska saker
Tjänsten är en projektanställning på 6 månader, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda under vardagar, kl 08-17. Placeringsort är Åby, Norrköping.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, därför rekommenderar vi att du ansöker så snabbt som möjligt, gärna redan idag! Sista ansökan är 6 juni.
Har du frågor om rollen så är du välkommen att kontakta Kundservicechef Ulrika Lindh på 077-520 50 50.
Varmt välkommen med din ansökan!
Café Bar är på en spännande resa - kundlöftet och passionen har sedan start varit att alltid till alla servera den perfekta koppen kaffe, oavsett var du befinner dig i Sverige. År 2017, i samband med företagets 30-årsjubileum, återtogs ursprungsnamnet Café Bar.
Företaget är svenskt och omsätter drygt 360 miljoner, är rikstäckande och består av 185 anställda på 25 orter, allt med syfte att komma nära kunden. Café Bar bygger upp och driver obemannade caféer som levererar kaffe, te, vatten, nötter, torkad frukt och andra produkter som ger energi och glädje åt medarbetarna under en arbetsdag. Samtliga produkter och vår service är av högsta klass och vi har alltid egen personal med hög kompetens som utför samtliga delar av leveransen till kundens café. Café Bars kundserviceavdelning är placerad i Åby och supporterar kunder och kollegor över hela landet via framförallt telefon, mail och chat. Kundserviceavdelningen leds av en kundservicechef och består av ytterligare fem kundservicemedarbetare.
För mer info - www.cafebar.se
Genom Simonssongruppen har Café Bar en stark och långsiktig ägare med ett stort nätverk av företag och personer verksamma inom olika branscher.
För mer info - www.simonssongruppen.se