OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till en attraktiv, väletablerad och internationell kund i Jönköping söker vi nu en serviceinriktad kundmottagare. Som kundmottagare är du första kontakt för servicekunder vid inkommande ärenden för att hjälpa kunden med aktuell frågeställning. Du tar emot inkommande ärenden från kund, besvarar frågor gällande service, lägger serviceordrar samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Rollen prioriterar bland annat inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder inom te.x. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och administration.
Ansvarsområden
Ansvar och befogenheter:
Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund
Lägga serviceordrar i affärssystem med grund i information från kund
Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler
Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna
Arbetstider
Heltid måndag-fredag.
Start 1 juni och uppdraget pågår fram till 31 mars initialt med goda möjligheter till förlängning eller övertag hos kund.
Kvalifikationer
Här behöver du:
Slutförd gymnasieutbildning
1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranchen, liknande roll eller annat relevant område
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
God datorvana och kunskaper inom MS office och du bör också ha tidigare erfarenhet av någon typ av ERP- system.
Personliga egenskaper som vi efterfrågar är:
Strukturerad/god administrativ förmåga
Relationsskapande med hög servicenivå
God kommunikativ förmåga
God samarbetsförmåga
Självgående
Ansvarstagande
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-05-17, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: kontakta konsultchef sandra.hopovac@randstad.se
Tycker vi att din profil matchar kravprofilen kommer du att bli kontaktad av oss via telefon för en första avstämning. Då får du också mer information gällande kundföretaget. Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044