Kundservice/innesäljare Jönköping

Kundservice/innesäljare Jönköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Till en attraktiv, väletablerad och internationell kund i Jönköping söker vi nu en serviceinriktad kundmottagare. Som kundmottagare är du första kontakt för servicekunder vid inkommande ärenden för att hjälpa kunden med aktuell frågeställning. Du tar emot inkommande ärenden från kund, besvarar frågor gällande service, lägger serviceordrar samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Rollen prioriterar bland annat inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder inom te.x. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och administration. 

Ansvarsområden
Ansvar och befogenheter:
Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund
Lägga serviceordrar i affärssystem med grund i information från kund
Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler
Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna  


Arbetstider
Heltid måndag-fredag.
Start 1 juni och uppdraget pågår fram till 31 mars initialt med goda möjligheter till förlängning eller övertag hos kund.

Kvalifikationer
Här behöver du:
Slutförd gymnasieutbildning 
1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranchen, liknande roll eller annat relevant område 
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
God datorvana och kunskaper inom MS office och du bör också ha tidigare erfarenhet av någon typ av ERP- system. 



Personliga egenskaper som vi efterfrågar är:


Strukturerad/god administrativ förmåga
Relationsskapande med hög servicenivå
God kommunikativ förmåga
God samarbetsförmåga
Självgående 
Ansvarstagande

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
2021-05-17, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: kontakta konsultchef  sandra.hopovac@randstad.se 

Tycker vi att din profil matchar kravprofilen kommer du att bli kontaktad av oss via telefon för en första avstämning. Då får du också mer information gällande kundföretaget. Varmt välkommen med din ansökan! 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2021
  • Ansök senast: 10 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024