OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Medarbetare sökes för uppdrag avseende insamling av kunduppgifter för en kund i Södertälje.
Uppdraget börjar 30/8 och pågår till och med 31/10, med chans till förlängning, och avser arbete om 100% (ca. 40h/v).
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innebär att via telefonsamtal samlar in kontaktuppgifter till kunder och uppdaterar dessa i systemet.
Detta innefattar även en del utredningsarbete för att hitta kontaktuppgifter där uppgifter saknas eller är inaktuella.
Vem är du?
Som person är du: Service-inriktad, självgående, organiserad och metodisk samt ansvarsfull och engagerad.
Det är ett krav att du kan flytande svenska både i tal och skrift för att på ett bra sätt kunna kommunicera med kunder. Vidare är det viktigt att du har god hand med kunder då arbetet nästan uteslutande innebär kundkontakt.
Företagsbeskrivning
Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.
Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se