OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
Som kundservicekoordinator kommer du:
- hantera den dagliga kundkontakten, hantera remisser, tidboken och återkallellser till våra optiker och ögonspecialister.
- fördela och prioritera det dagliga arbetet inom teamet
- leda medarbetarna i det dagliga arbetet och säkerställa att rutiner och processer följs.
- äga uppstartsmöte för teamet.
- ta hand om situationer som uppstår i vardagen.
- jobba mot uppsatta sälj-, kvalitets- och servicemål.
- entusiasmera medarbetare att följa mål
- utveckla, implementera och utvärdera rutiner/arbetssätt/processer tillsammans med verksamhetschef
- ansvara för introduktion av nya medarbetare i teamet och tillsammans med verksamhetschef.
Kundservice ansvarar för klinikern i City och i Täby. Tillsammans med dig är ni tre i teamet och sitter på våran klinik i Stockholms City på Norrlandsgatan.
På kliniken i Stockholm City är vi i ett fantastiskt team som varje dag möter förväntansfulla kunder och patienter. Memiras atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och en can-do-attityd. Vardagen är varierande och tempot är högt. Detta innebär att rollen kräver hög grad av förmåga att arbeta självständigt och samtidigt förstå vikten av ett gott samarbete med hela klinikens team.
Dagarna är både roliga och kreativa och fokus är alltid på kundens helhetsupplevelse.
Tillsammans bildar Memira ett oslagbart team som förändrar människors liv genom att erbjuda frihet med eller utan synhjälpmedel.
Vem är du?
Ditt agerande reflekterar kundens intryck av oss. Vi ser därför att du är målfokuserad, positiv och bra på att skapa relationer. Våra värdeord är engagerad, trygg och handlingskraftig - vilket vi tror speglar dig som person.
- Stresstålig - då det är mycket att göra måste man kunna hålla många bollar i luften
- Kreativ - ingenting är omöjligt, hittar alltid lösningar
- Flexibel - föröker alltid göra det bästa för sina kollegor och kunder
- Eftersom Memira präglas av en kultur där vi utvecklas tillsammans måste du kunna ge och ta feedback.
- Teamwork - då du jobbar i ett team och också ska entusiasmiera dina kollegor är det viktigt att du gillar att samarbeta.
- Van datoranvändare
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Vad erbjuder vi?
Som medarbetare på Memira Eyecenter blir du en del av ett professionellt och stöttande team.
- En företagskultur med stark kamratskap
- Arbete måndag till fredag
- 5 veckor semester per år
- Förskottssemester
- Friskvårdsbidrag
- Förmånsportal med många fina och relevanta erbjudanden, allt ifrån aktiviteter och tjänster till rabatter
- Tjänstepension, trygghets- och livförsäkring
- Sjukvårdsförsäkring via EuroAccident
- Frivillig gruppförsäkring, gratis i 3 månader
- Föräldralön
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Återkoppling på din ansökan kan ta längre tid p g a semester.
Omfattning: heltid, 40timmar i veckan
Anställningsform: tillsvidare (med 6 månaders provanställning), 40 timmar i veckan.
Rekryterande chef: Ulrika Jansson. Vi tar ej emot ansökningar via mejl.
Välkommen med din ansökan.
Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här (http://www.memira.se/jobb) www.memira.se/jobb (http://www.memira.se/jobb)
Memira Eyecenter har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 60 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 600 MSEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira Eyecenters är ”the eye partner for life’ genom att samla allt för ögat under ett och samma tak och att driva utvecklingen inom ögonvården.
Här finns din chans att vara med på resan!
Läs mer på www.memira.se (http://www.memira.se).
Kontaktpersoner på detta företaget
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Martin