Kundservicekoordinator sökes till Stampen Media!

Kundservicekoordinator sökes till Stampen Media!

Arbetsbeskrivning

Vi på Manpower söker nu i samarbete med Stampen Media en Kundservicekoordinator. Vill du arbeta hos en av Sveriges största mediekoncerner och tillsammans med Stampen utveckla och driva kundserviceprojekt mot nya höjder? Då är det kanske dig vi söker. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Som Kundservicekoordinator hos Stampen Media arbetar du med alla delar i kundresan. Du kommer vara involverad i systemutvecklingsprojekt som Stampen står inför. Ditt ansvarsområde omfattar bl.a. att bidra till att förtydliga våra digitala processer, kommunikation, uppdatera användarmanualer samt säkerställande av kvaliteten i den externa kundservicen. Som en del av uppdraget hanterar du inkommande kundärenden via telefon och mail, vilket ger värdefulla insikter för förbättring. Ditt arbete är tvärfunktionellt i organisationen, och du samarbetar med nära kollegor, externa kontakter, kunder och övriga funktioner inom Stampen Medias organisation.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader och kan för rätt person leda till en anställning hos kund.



Vi söker dig som…
Vill arbeta i en utvecklande och föränderlig roll med flera projektprocesser och arbetsmoment parallellt. Du brinner för kunddialogen och drivs framåt av att kommunicera och föra såväl externa som interna dialoger. Vi ser att du som söker besitter ett gediget tekniskt intresse och som med lätthet tar dig an och förstår nya system. Vidare är du en initiativtagande person som arbetar lösningsorienterat och gillar att ligga steget före. Extra plus om du tidigare har arbetat med att förbättra kundserviceprocesser. Du kommer ingå i ett engagerat team och tillsammans arbetar ni mot en högkvalitativ kundservice.

Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Då flertalet kommunikationsytor är på engelska är det av stor vikt att du är bekväm med att ta dialoger på engelska.

Om Manpower
Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Manpower värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken. Vi tar INTE emot ansökningar via mail. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kontakta ansvarig Konsultchef Cherie Enhörning via e-post: cherie.enhorning@manpower.se eller Anette Högenius, anette.hogenius@manpower.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2024
  • Ansök senast: 28 juni 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024