OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ingå i ett litet, härligt och drivet team där gemenskap och laganda står i fokus? För kunds räkning söker vi nu en kundservicekoordinator till en varierande och serviceinriktad roll.
Just nu söker vi efter en kundservicekoordinator till vår kund i Alingsås.
Din roll som Kundservicekoordinator:
I rollen som kundservicekoordinator är du ansiktet utåt och driver den dagliga verksamheten såväl internt som externt. Du kommer ha en varierande administrativ roll där telefonen och mailen kommer vara dina viktigaste redskap. Eftersom du kommer ingå i ett litet team så har du en central roll där du kommer stötta sälj/marknads kollegan med framtagande av offert och lättare marknadsmaterial, ta fram och översätta produktinformation samt att jobba med sociala medier. Utöver att stötta på marknadssidan kommer du även dagligen hantera nedanstående arbetsuppgifter:
* Ta emot inkommande samtal från kunder och serva dom på bästa sätt
* Orderhantering
* Lättare inköp
* Hantering av in och ut leveranser (både fysiskt och i systemet)
* Hantering av reklamationer
* Underhålla och uppdatera prisuppgifter
* Fakturahantering
Du som person:
För att trivas i den här rollen ser vi att du har ett administrativt öga för noggrannhet. Du agerar spindeln i nätet, är strukturerad och gillar att ha ordning och reda med fokus på service på bästa nivå. Eftersom rollen är varierande och den ena dagen inte är den andra lik så är det viktigt att du som person flexibel och prestigelös samt att du inte är rädd för att hugga i där det behövs.
Vidare lägger vi stor tonvikt vid självständighet och ditt enorma driv att utveckla och genomföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Vi ser också att du är lösningsorienterade och är bekväm med att fatta egna beslut. Du är också en lagspelare som värdesätter gemenskap och samarbete med dina kollegor.
Eftersom du kommer ha mycket kontakt både internt och externt skall du inte vara rädd av att lyfta luren, kunna kommunicera förmedla viktig information på ett tydligt sätt.
Vi ser även att du uppfyller nedanstående krav:
* Enklare ekonomikunskaper
* Tidigare arbetserfarenhet av en liknade roll med fokus på administration och service
* Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
* Har god vana av att ha jobbat i olika system, gärna inom officepaketet och/eller visma
* Meriterande är om du jobbat med att ta fram olika marknadsmaterial
Känner du att detta är en passande roll för dig, tveka inte att söka direkt, urval kommer att ske löpande!
Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mirnesa Omerika på 073-4255109 alt. mirnesa.omerika@onepartnergroup.se