OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Arbetsbeskrivning
Leveransplanerarens roll och ansvar är säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt det avtal som slutits mellan våra kunder och oss. Du hanterar löpande avvikelser eller ändringar i planeringen för att få ut den mest optimala och effektiva planeringen för våra kunder samt tekniker. Ditt mål är att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker och hög servicenivå mot våra kunder. Till din hjälp har du vårt nya ruttplaneringssystem. Du kommer även att hantera kundsamtal och ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen. Du ger information och rådgivning om bland annat skadedjur, mögel och röta, bokar och ombokar kundbesök för våra tekniker samt hanterar övrig administration. Tjänsten är placerad i Växjö som tillhör region Sydost.
Titta gärna på filmen där Madeleine beskriver delar av rollen!
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du är en problemlösare som gillar ordning och reda
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du talar och skriver svenska, har du även andra språkkunskaper så är det meriterande
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 24/2-20. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Josefin Karlsson.
Välkommen med din ansökan!
Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt Lagen om försäkringsdistribution.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl