OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår marknadsavdelning söker vi två:
Kundservicemedarbetare
Till Övik Energis nya kundservicefunktion söker vi dig som sätter kunden i centrum, har hög servicekänsla och erfarenhet av serviceyrket.Du ser telefonen som ett naturligt arbetsredskap och har förmåga att skapa goda relationer i personliga möten.
Arbetsuppgifter består bl.a. av att hjälpa kunder med olika ärenden, ta emot inkommande samtal, informera om pågående kampanjer, svara på fakturafrågor, registrera nya kunder, stödja företagets sälj- och marknadsorganisation och arbeta för att skapa effektiva rutiner för kundserviceteamet.Då korrekt och aktuell webbinformation är en viktig stödfunktion till kundservice så är uppdatering av vår hemsida och vårt intranät, en annan viktig arbetsuppgift.För det arbetet krävs att du gillar att uttrycka dig i skrift och är grafiskt kunnig.Arbetet omfattar både externa och interna arbetsuppgifter.
-Du ska ha lätt för att samarbeta med andra i team.
-Du ska kunna arbeta självständigt och kunna ta egna initiativ.
-Du ska vara en god administratör, noggrann och ansvarsfull.
-Du har god datorvana med kunskaper i Word, PowerPoint, Internet Explorer samt gärna i något grafikprogram.Erfarenhet av information på Internet och intranät är meriterande.Ett plus om du är intresserad av IT.
-Tidigare sälj/kundtjänsterfarenhet är meriterande.
-Du har lägst gymnasieutbildning
Välkommen med Din ansökan till Övik Energi AB senast 2006-09-01:
Via e-post till: