OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Biltema Nordic Services AB är ett servicebolag inom Biltema med ansvar för produktutveckling, grafisk produktion och administrativ service åt Biltema-varuhusen. Rollbeskrivning: Din huvudsakliga uppgift blir att ge service till våra kunder via telefon samt hjälpa till med reklamationshantering och leveransfrågor. Eftersom vår kundservice jobbar med hela flödet inom eftermarknad ingår det, förutom direktservice via telefon, även andra administrativa uppgifter av mer ekonomisk karaktär. Trycket är periodvis högt och kunden sätts alltid främst så därför är kraven på en stark teamkänsla inom avdelningen stor. Arbetstiden är vardagar 08.00-17.00. Kunskaper: Vi söker dig som har erfarenhet av följande: * Kundservice * God datavana - Office paketet * Svenska och engelska i tal som skrift är ett krav * Kunskaper i danska i tal som skrift är önskvärt. Som person är du serviceminded, stresstålig, tekniskt kunnig och intresserad (speciellt inom våra områden Bil och Hemelektronik), noggrann och flexibel. Andra önskvärda egenskaper är vana från arbete inom handeln, gärna från Biltemas egna butiker.