Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Releasy Customer Management AB är ett av Sveriges ledande företag inom området outsourcing av kundtjänst och försäljning. Releasy grundades redan 1984 och har verkat i nuvarande form sedan 2009. Releasy har idag verksamhet i Linköping, Borås och Borlänge med huvudkontor i Stockholm och omsätter ca 125 MKR.  Releasy ägs av Pulsen AB.

Våra uppdragsgivare är stora företag och myndigheter inom en rad branscher som media, telecom, energi, bank, resor m.fl. Releasy är inne i en stark tillväxtperiod och behöver nu tio stycken kundservicemedarbetare till kontoret i Linköping.

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som ansvarar för att besvara inkommande frågor från våra uppdragsgivare via diverse kommunikationskanaler såsom telefon, e-post och chat. Beroende på vilket/vilka av våra uppdragsgivare du kommer arbeta inom så handlar ärenden om orderhantering, information om ansökningar, bokning av resor, prenumerationsärenden, fakturafrågor, digital support etc. 

Kvalifikationer:

- Flytande i tal och skrift i det svenska språket

- Goda kunskaper i engelska

- Gymnasieutbildning eller motsvarande

I övrigt ser vi gärna att du har ett stort intresse för service, gott omdöme, sunt förnuft och uppträder professionellt i alla lägen. För att passa i rollen som kundservicemedarbetare hos oss ser vi gärna att du har ett intresse av försäljning då våra uppdragsgivare ställer krav på merförsäljning vid ordersamtal. Vi ställer höga krav på personlig mognad.

Anställningen är en timanställning med beräknad anställningsgrad på 75 % med möjlighet till tillsvidareanställning efter provanställningen. Lön och förmåner enligt kollektivavtal med Unionen. Då rekrytering sker fortlöpande kan tjänsterna tillsättas innan sista ansökningsdag varför vi ber dig skicka din ansökan snarast via vår hemsida.

Frågor gällande tjänsten och rekryteringen besvaras via e-post: haris.serhatlic@releasy.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej specificerat , Deltid , Tillsvidareanställning
  • Publicerat: 28 april 2014

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024