OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tamro AB är Sveriges ledande distributör av läkemedel och vi levererar dagligen varor till samtliga apotek i Sverige.För läkemedelsindustrin och leverantörer av hälso- och sjukvårdsprodukter är vi samarbetspartnern som utvecklar och erbjuder effektiva logistiklösningar och servicetjänster.Tamro AB är en organisation som värderar kompetens, servicekänsla och nytänkande hos sina medarbetare och sina samarbetspartners.Vi är i dag ca 500 medarbetare i Göteborg, Stockholm och Umeå.Tamro AB ingår i Tamro Group, som är Nordens ledande distributör av läkemedel med 4900 medarbetare och verksamhet i åtta länder.Nyckelord för medarbetare på Tamro är att känna engagemang i kundernas framgång, visa öppenhet, förtroende och uppskattning och ständigt vara på jakt efter förbättringar.Vidare är det viktigt att du visar god etik och hög moral.I och med apoteksomregleringen söker vi nu fler kundservicemedarbetare till Göteborg, Stockholm och Umeå. Som kundservicemedarbetare på Tamro, har du daglig kontakt med våra kunder och det är därför av yttersta vikt att du är en person som är stressdålig, serviceinriktad och är bra på att bygga långsiktiga relationer.Huvudsakliga arbetsuppgifter är att besvara frågor och hantera önskemål från våra kunder, registrera och hantera felanmälningar, orderregistrering samt viss merförsäljning.Som sökande av tjänsten har du gymnasiekompetens, vana av att arbeta med datorer och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Känner du att du är en person som passar in på detta, och du finner det stimulerande och engagerande att arbeta på Tamro och tillsammans med oss möta utmaningarna på den omreglerade Apoteksmarknaden så ser vi gärna att du kommer in med en ansökan.Vi samarbetar med Proffice Rekrytering vid denna rekrytering.Sista ansökningsdag är den 20 augusti.För att ansöka vänligen gå in på www.proffice.se där du lätt laddar upp din CV och personliga brev.