OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en kundtjänstmedarbetare[till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget har verksamhet över hela världen. Uppdraget startar omgående och pågår till och med september. [ Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot svenska kunder. Som kundservicemedarbetarehar du många utåtriktade kontakter med bland annat transportörer och grossister. Per telefon tar du emot order från kunder, du registrerar ordern samt hanterar annan administration. Du kommer även att ha kontakt med transportörer, hantera avvikelser i ordern samt göra avstämningar gentemot fakturor. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt[har telefonvana. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Om du har arbetat med SAP eller[ett annat integrerat affärssystem är det en fördel.[ [ Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37