OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tamro AB är Sveriges ledande distributör av läkemedel och vi levererar dagligen varor till samtliga apotek i Sverige.För läkemedelsindustrin och leverantörer av hälso- och sjukvårdsprodukter är vi samarbetspartnern som utvecklar och erbjuder effektiva logistiklösningar och servicetjänster.Tamro AB är en organisation som värderar kompetens, servicekänsla och nytänkande hos sina medarbetare och sina samarbetspartners.Vi är i dag ca 500 medarbetare i Göteborg, Stockholm och Umeå.Tamro AB ingår i Tamro Group, som är Nordens ledande distributör av läkemedel med 4900 medarbetare och verksamhet i åtta länder.Vi söker kundservicemedarbetare!I och med apoteksomregleringen söker vi nu fler kundservicemedarbetare till Tamro AB, Stockholm.Som kundservicemedarbetare på Tamro har du daglig kontakt med våra kunder.Det är av yttersta vikt att du är en person som är stresstålig, serviceinriktad och bra på att bygga långvariga relationer.De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att besvara frågor och hantera önskemål från våra kunder, att registrera och hantera felanmälningar, order samt viss merförsäljning.Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet från liknande verksamhet, och minst har gymnasiekompetens.Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning och denna kan vara inom ekonomi, hälso-området eller kommunikation.Datorvana är ett krav.Är du en person som passar in på detta, och du finner det stimulerande och engagerande att arbeta på Tamro och tillsammans med oss vill möta utmaningarna på den omreglerade apoteksmarknaden så ser vi gärna att du söker tjänsten via Careerbuilders hemsida www.careerbuilder.se senast 10 september.Vidare är det viktigt att du visar god etik och hög moral.Ansökan sker endast via nedanstående länk!