OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu drivna och serviceinriktade Kassa & Servicedeskmedarbetare till vårt varuhus i Jönköping
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Som kassa & Servicedeskmedarbetare på Media Markt arbetar du i vår kassalinje, informationsdesk samt serviceavdelning. Detta innebär att du arbetar med att registrera försäljning av hemelektronikvaror i våra kassaterminaler samt arbetar i vår informationsdisk. Du arbetar även med att ta emot och hantera reklamationer, serviceärenden och varubyten. Du är behjälplig vid felsökning av skadade/trasiga produkter samt registrerar och följer upp serviceärenden i vårt datasystem. Arbetet innebär att du kommer ha kontinuerlig kontakt med leverantörer och servicepartners gällande reklamationer och serviceärenden. Att arbeta som kassa & servicedeskmedarbetare innebär att du kommer att ha kontakt med kunder både face-to-face och via telefon. Du agerar alltid snabbt och på ett professionellt sätt. Du är vårt ansikte utåt och ser till att de kunder som lämnar varuhuset alltid gör det med en positiv bild av Media Markt. Du samarbetar tätt med ditt avdelningsteam, din avdelningschef samt övrig personal som arbetar i varuhuset.
Vi söker både deltids- och extrapersonal.
Tillträde till tjänsten sker löpande.
Din profil
Du har erfarenhet av kassaarbete och det är meriterande om du har kunskap kring avräkningsrutiner av dagskassor. Alternativt har du erfarenhet av el-teknisk servicedesk, repartionsverkstad och/eller kundservcie i butik och/eller via telefon gällande reklamationer, serviceärenden och varubyten. Vi ser gärna att du arbetat med felsökning av produkter tidigare. Givetvis är det meriterande om du har erfarenhet av både arbete i kassa och servicedesk, men vi söker dig som vill lära dig den del av arbetet du eventuellt ej tidigare har erfarenhet från. Du är utpräglat vänlig och är serviceminded, noggrann och snabb. Vi tror att du är van vid att arbeta i högt tempo under stressiga förhållanden och är inställd på att även arbeta kvällar, helger och röda dagar. Du har en vilja och förmåga att ta ansvar. Du har ett lugnt och avslappnat sätt att bemöta människor samt är pålitlig och förtroendeingivande. Du har ett intresse för hemelektronikprodukter och om du har god datavana/kunskap är det meriterande.
Är du intresserad?
Ansöker gör du genom att klicka på "Sök tjänsten" nedan.
Vi vill ha din ansökan snarast möjligt dock senast 2015-04-20
Frågor och funderingar?
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Ebba Franzén. Adminchef
Kontaktpersoner på detta företaget
Simon Gustavsson
Martina Hägg
Henrik Stedt
Måns Ungfeldt
Linda Aslani-Jonsson
Martina Hägg
Susanna Henriksson
Ditte Västibacken
Jonas Broby
Katarina Brantskog