Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Brinner du för att arbeta i ett företag som har som syfte att förbättra patienternas liv varje dag. Vill du se till att medicinsk utrustning är tillgänglig i tid för operationer. Är du en serviceinriktad, driven person som är duktig på affärssystem - då kanske du är den vi letar efter. Till vår kund i Helsingborgsområdet söker vi nu en kundservicemedarbetare. Uppdraget är på minst en månad med stor chans till förlängning.

Sökord: kundservice, SAP, Excel, support, order, lager


Om verksamheten
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet, så du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult ute hos vår kund.

Mer om tjänsten
Huvudansvaret kommer att vara att behandla transaktioner för orderinmatning, lösa problem som uppkommer och utveckla ad hoc-rapporter. Använda procedurer för processförbättring, du kommer att vara involverad i programuppdateringar och uppgraderingar. Kommunicera direkt med säljkåren, interna avdelningar och kunder för att lösa frågor relaterade till beställningar, kundfordringar och returer.

Din profil
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare så har du minst tre års erfarenhet av kund- eller kontohantering. Du har högskoleexamen eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Som person så är du duktig på att arbeta strukturerat, du är en problemlösare och har en bra kommunikationsförmåga. Vidare så är du noggrann, van att jobba i team och är duktig på att hantera stressiga situationer.

Du har kunskap om principer och processer för att tillhandahålla kundservice. Detta inkluderar kundbedömning, uppfyller kvalitetsstandarder för tjänster och utvärdering av kundnöjdhet.
Du har god datorvana och har tidigare erfarenhet av arbete i SAP, du behärskar Excel, Word, Outlook. Meriterande om du har erfarenhet av Service Cloud. Du måste kunna uttrycka dig obehindrat både i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande om du har tidigare medicinska kunskaper.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2020
  • Ansök senast: 4 december 2020

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024