Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Trivs du i en roll där du dagligen bemöter kunder? Får du energi av att hjälpa andra människor i deras vardag samt är problemlösande och effektiv? Har du erfarenhet av logistik eller trafikplanering? Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu medarbetare till vår Customer Service i Sundsvall. Välkommen in med din ansökan redan idag då urval sker löpande!
Om tjänsten
Cabonline Customer Service söker medarbetare till vår verksamhet i Sundsvall som under februari kommer att flytta till helt nya lokaler. I rollen, som stundtals håller ett högt tempo, så har du operativt ansvar för taxibilarna på Sverige Taxi och Taxi Kurir i regionen och du ingår i ett team där samarbete är en viktig faktor för att verksamheten ska lyckas som helhet.
Tjänsten är på 80% och arbetstiderna är skift med blandade passtider över dygnet och veckans alla dagar. Det finns möjlighet att påverka arbetstiderna.
Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att:
Ta emot inkommande samtal från kunder, taxiförare och samarbetsparter
Administrera bokningar, ändringar och uppdateringar i operativa system
Planera effektiva körslingor för taxibilar
Dirigera taxibilar
Säkerställa att avtalskrav uppfylls och att effektivitet samt kvalitet bibehålls

Vi söker dig som
Har god datorvana, Office 365
Är noggrann och har administrativ erfarenhet
Har en god förmåga att både lyssna och kommunicera och ser dig själv som en problemlösare
Har erfarenhet av en operativ miljö med stundtals högt tempo
Har en känsla för service och bemötande gentemot kunder
Goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Det är meriterande om du har:
Arbetat i en serviceinriktad roll tidigare med flertalet system och telefon som arbetsredskap
Erfarenhet av logistik eller trafikledning

I denna roll lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du både tålmodig och stresstålig samt trivs att möta andra människor över telefon. Vidare är du effektiv och problemlösande i ditt arbete samt kan hantera och kommunicera med olika typer av kunder och samarbetsparters.
Som person är du:
Serviceinriktad
Uthållig
En lagspelare
Lösningsorienterad

Övrig information
Vi söker flera nya medarbetare med varierad anställningsform
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: 80%
Placering: Haga i Sundsvall fram till 31september, därefter Gärde i Sundsvall
Vi tillåter hund på arbetsplatsen
Lön enligt kollektivavtal
Provanställning tillämpas

Cabonline underlättar människors vardag genom att erbjuda bilburna transporttjänster som är pålitliga och tillgängliga. Med hjälp av digitala lösningar, kundfokuserad service och tillgänglighet erbjuder de resurseffektiva transporter. I nära samarbete med deras anslutna åkerier matchar de resenärerna med rätt bilar och förare under våra starka varumärken. Det kräver goda relationer med både kunden och åkaren och ett väl fungerande teknikstöd. De har 2 500 åkerier med tillsammans 4 500 bilar anslutna till oss. De har stark närvaro på mer än 60 lokala marknader i Sverige, Norge, Finland och Danmark samt ett stort antal varumärken.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cabonline Region Norr AB Umeå
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Postadress

Flygplatsvägen 19
Umeå, 90422

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024