Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning


Inför hösten söker vi personal till vår avdelning Felanmälan i Uppsala. Vi söker såväl heltidspersonal som extrapersonal. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal från kunder. De ärenden som kommer in kan röra sig om tekniska fel på exempelvis betalautomater eller fel på utrustningen i våra garage.

För att klara av arbetet gäller det att du är van att arbeta under stress och kan hantera kunderna på ett professionellt sätt och hålla en hög servicenivå. Då en del av samtalen kommer från irriterade personer är det viktigt att du är trygg i dig själv, lugn och har stort tålamod.

Vi tror att du tidigare har haft ett liknande arbete och att du har en mognad som person. Du är noggrann, självständig, har lätt för att samarbeta med andra. Vidare är det viktigt att du har god datavana, en bra och tydlig telefonröst samt har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Det är även viktigt att du talar och förstår engelska.

Varaktighet/Arbetstider
Vi söker både personer som vill jobba heltid och personer som vill ha ett extraarbete. Arbetstiden varierar. Kontoret är bemannat vardagar klockan 06.15–21.15 samt lördagar 8.45–21.15 och söndagar 09.45–21.15.

Sista ansökningsdag
31 augusti

Vid frågor
Marie Ljungberg, avdelningschef, 018-431 03 71

Välkommen med din ansökan!

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman

Maria Blom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q-Park AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/extraarbete
  • Publicerat: 14 augusti 2013

Besöksadress

Veterinärgränd 6
None

Postadress

Veterinärgränd 6
Stockholm, 12023

Liknande jobb


28 november 2024