OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du ha uppdrag på kundtjänsten hos Circles Sweden AB, kan även förekomma viss extra arbete utöver kundtjänsten, som receptionist för bemanning hos Circles kunder runt om Stockholmsregionen. Tjänsten är på 50 % på kundsupporten där du antingen kan arbeta hemifrån eller från vårt huvudkontor i Solna, vid Mall of Scandinavia. Uppdragen på Circles kan variera och kräver därför framförallt ett öppet sinne, hög servicekänsla, vara lösningsorienterad och flexibel.
Är du serviceorienterad och vill jobba med varierande arbetsuppgifter? Är du social och vill möta nya människor varje dag? Vill du jobba inom en av världens största serviceföretag? Då är detta något för dig!
Om dig
För att passa på kundservice och som en extra resurs som receptionist hos Circles Concierge, ska du ha förmågan att möta olika kunders behov och önskemål. Som person är du utåtriktad, förtroendeingivande och värdesätter att alltid hålla en hög servicegrad. Du har ett genuint intresse av kunders helhetsupplevelse och förstår vikten av de små detaljerna. Du skall vara stolt över att ge service till andra! Du är lösningsorienterad med positiv inställning och ett leende på läpparna. Du vågar fråga, ta egna initiativ och känna ett ansvar. Den viktigaste egenskapen är att du brinner för att ge god service, både i telefon/mejl på kundservice och reception, har ett eget driv, är pigg och glad med en förmåga att skapa personliga relationer. Du har goda kunskaper i de vanligaste Office-programmen och är van att arbeta och administrera i system. För att passa i rollen på kundservice är det meriterande om du har telefonvana och kan ge utomordentlig service över telefon. Flytande svenska och mycket god engelska är ett krav.
Om oss
Circles är en ledande leverantör av personliga tjänster till företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtiden besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.
Vi är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.
Vårt gemensamma kontor är beläget på Dalvägen 22, i Solna.
Vi går igenom ansökningarna löpande, passa på att skicka in din ansökan redan nu!
Start: Omgående
Om anställningen
Lön
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Charlotte Borg Johansson
0702-15 15 54