Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om företaget:



GetCompliant levererar en molnbaserad mjukvara / app som ger företag inom retail - och restaurangbranschen bättre koll genom att digitalisera sina papper och checklistor. GetCompliant används i dag av drygt 15 000 användare hos nordiska kedjor som Pressbyrån, Coop och Espresso House. De är i dag 11 personer, sju av personerna sitter i Stockholm vid Hornstull. Nu behöver de förstärkning med en supportperson till Stockholmskontoret! GetCompliant är del av Mapal-gruppen med huvudkontor i Madrid och ingår i en internationell koncern.

Om rollen

I rollen som On-boarding konsult kommer du att arbeta direkt med kunder på rådgivande basis för att upprätta, dokumentera och förbereda avtal. Du kommer att hantera olika projekt samtidigt och arbeta nära integrations- och konfigurationsteam. Du kommer att ingå i Onboarding teamet och arbeta kontinuerligt med att utveckla processerna.

Huvuduppgifter

Arbeta med kunder för att ge råd om avtal

Utveckla och effektivisera processerna gentemot kunden

Arbeta med dokumentationen av processen och vara aktiv i onboardingprocessen och arbeta nära integrations- och konfigurationsteamen

Start: Omgående, oktober.

Plats: Hornstull

Arbetstid: Kontorstid (08:00-17:00)

Omfattning: Konsultuppdrag i 6 månader, sedan överrekrytering till vår kund.

Din profil

Vi söker dig som tycker om att ha många bollar i luften. Vi söker dig som tidigare har arbetat i butik eller annan servicebransch och tycker om att skapa relationer med människor. Det är meriterande om du har tidigare kunskap och erfarenhet av Hospitality Management Solutions. Som person är du lugn, stresstålig och framåt. Du vill utvecklas hela tiden och lära dig nya saker. Ett krav för tjänsten är att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!



Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2021
  • Ansök senast: 16 mars 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024