Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om Gordon Delivery

Gordon Delivery levererar branschledande lösningar inom last-mile logistik för att ge dess kunder konkurrensfördelar, ökad förutsägbarhet och högre värde.

På en kraftigt växande marknad under förändring särskiljer sig Gordon bland logistikaktörer med en tech-plattform i världsklass och genom att ta ansvar för hela kundupplevelsen. Gordon Delivery bygger sin verksamhet utifrån dagens och framtidens konsumentbehov.

För vår kund i Nacka är vi nu på jakt efter en kundservicemedarbetare.

Din roll

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon och mail mot den svenska marknaden, hantera ruttoptimeringen och annan diverse administration som kan tillkomma. Du kommer arbeta löpande i kundens egenutvecklade IT system så vi ser gärna att du har en god systemvana sedan tidigare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera inkommande ärenden via mail och telefon
- Hantera ruttoptimeringen
- Hantera administration
- Arbeta löpande i deras system


Placering: Nacka, Stockholm.

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 40 timmars veckor, men det kommer förekomma en del arbete under kvällar och helger.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry men vara uthyrd till vår kund i 6 månader med eventuell överrekrytering därefter.

Din profil

Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom servicebranschen. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med telefonen som närmsta verktyg. Som person ser vi gärna att du är lösningsorienterad, initiativtagande, en teamplayer och kommunikativ. Ett krav för tjänsten är att du framför dig flytande i det svenska.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Efter att du har skickat in din ansökan kommer vi att behandla den så snart vi kan. Om du aktuell för tjänsten kommer vi sedan att kontakta dig för en telefonavstämning. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi ett löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024