OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sappa söker en kundservicemedarbetare till vårt kundlojalitetscenter i Boxholm. Vi söker nu dig som vill jobba heltid och brinner för service.
Vem är du?
· Du talar och skriver obehindrat på svenska
· Du talar och behärskar engelska
· Du har goda datakunskaper
· Du är lyhörd och har lätt att ta till dig nya arbetsuppgifter
· Du är nyfiken och trivs att arbeta i en föränderlig utvecklingsmiljö
· Du har ett intresse för teknik
· Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service och kundkontakt
Vad kan vi erbjuda dig?
· En tjänst med goda utvecklingsmöjligheter
· Utbildning på hemmaplan, men även i Göteborg
· Vi värdesätter våra olikheter och prioriterar alltid LAGET före JAGET.
· En arbetsplats som alltid jobbar efter våra nyckelord:
Friheten
Jobbaren
Enkelheten
Vännen
Vilka är vi?
Sappa levererar bredband, TV, digitala omsorgstjänster, telefoni och smarta hem-tjänster till nöjda kunder i hela landet. Vi är ett av Sveriges största telekombolag och har funnits länge i branschen. Bland våra kunder har vi alltifrån nätägare, fiberföreningar, byggherrar och fastighetsägare, till samfälligheter och bostadsrättsföreningar. Men det är inte bara de stora aktörerna som finns med på vår kundlista, lika ofta handlar det om en liten förening med få hushåll eller en enskild privatperson.
Skicka din ansökan till alma.hamalainen@sappa.se
Din ansökan ska innehålla ett personligt brev, CV och referens.
Sök så snart som möjligt, då intervjuprocessen sker löpande och rekrytering kan ske under ansökningsperioden.
OBS! Vi undanber oss alla erbjudanden om ytterligare annonserings- och rekryteringshjälp.