OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Företaget är ett etablerat företag inom tapetbranschen men har i detta fall valt att vara anonyma och mer information om företaget får du om du går vidare i processen. Frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig rekryterare, i detta fall Molly Håkansson ( molly.hakansson@clevry.com).
Din roll
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta främst med orderhantering via mail, telefon och företagets affärssystem. Du hanterar frågor gällande leveranser, ordrar och om tapeter som är företagets huvudprodukt mot både återförsäljare och slutkund. Du kommer att hantera företagets kundrelationer och ge service i världsklass tillsammans med ditt engagerade och härliga team.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry och uthyrd som konsult ute hos kund i 6 månader. Tjänsten är på deltid omkring 20- 40 % med start omgående, placeringsort är Borås och du kommer att arbeta kontorstider. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Orderhantering
- Leveranser
- Ärendehantering via mail, telefon & systemportal
Din profil
Vi söker dig som trivs i en kundtjänstroll och som är studerande på minst halvtid. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice och administrativa arbetsuppgifter men det är inget krav. Det är också meriterande om du har god systemvana, kunskaper i officepaketet och goda kunskaper i svenska och engelska.
I denna rekryteringsprocess kommer vi att fokusera mycket på dina personliga egenskaper och därför är du som person flexibel och en problemlösare med ett öga för detaljer. Då du kommer att ha daglig kontakt med kunder ser vi att du tar dig an dina ärenden på ett lugnt och fokuserat sätt och är trygg i din kommunikation.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på molly.hakansson@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)