Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Nu söker Resurs Bank dig som vill jobba hos oss inom Customer Service. Trivs du i ett högt tempo med telefonen som verktyg så har vi en plats till dig. Läs mer nedan!


Är Resurs något för dig?

Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor som vi uppmuntrar med ansvar och möjlighet att påverka vår utveckling.

Vi jobbar aktivt med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och är stolta över vår Resurs-anda som kännetecknas av samarbete, öppenhet och kundfokus. Med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder.

Resurs Bank har blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag för andra året i rad, en utmärkelse för företag som erbjuder unika och attraktiva utvecklingsmöjligheter.

Vad kommer du att arbeta med?

På Customer Service ansvarar vi för all kundservice och kundnära administration inom Resurs Bank. Vi kan erbjuda dig en spännande och utvecklande roll med mycket kundkontakt där telefonen är ditt främsta verktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning som omfattar både system, produktkunskap och försäljning kommer du att vara redo att ge våra kunder en bra serviceupplevelse.

På Customer Service är det ett stort kund- och försäljningsfokus vilket innebär att du bör;


• Trivas med ett strukturerat arbetssätt där vi sätter tydliga mål för prestation och sedan mäter och följer hur det går, allt för att möta våra kunders förväntningar
• Ha ett genuint intresse för dialogen med våra kunder och kontinuerligt bidra till att förbättra den.
• Tycka om försäljning och se försäljningsmål som en naturlig del av arbetet
• Vara öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna

Vem är du?

Vi söker som har en positiv inställning, känsla för god service och kvalitet. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut är en självklarhet!

Vi söker nya medarbetare med olika bakgrund och tror att det är en stor fördel om du har ett par års erfarenhet från servicebranschen och gärna från en roll med mycket kundkontakt. Erfarenhet från Callcenter är ett plus.  Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.

Vill du vara med på vår framgångsresa? Ansök idag!

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast!

Övrig information:

Tjänstens omfattning: Heltid

Tillträde: Enligt överenskommelse

Plats: Helsingborg, fri parkering och kollektivtrafik som stannar precis utanför kontoret

I alla våra rekryteringsprocesser gör vi anmärkningskontroll på de personer som går vidare till intervju hos oss. I samband med anställningserbjudande begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret

#RB 


 



Resurs är en nordisk nischbank med ledande betal- och finansieringslösningar för handeln och dess kunder. Vi hjälper företag och privatpersoner att låna, spara och betala. Med över 40 års erfarenhet av handel, gör vi det snabbt, enkelt och tryggt att handla, både online och i butik. Vi sätter kundupplevelsen i fokus och arbetar för att få det roliga att hända och det svåra att kännas enklare. Idag har vi en kundbas på cirka
6 miljoner privatkunder och 666 antal anställda i Norden. När det i denna rapport skrivs koncernen avses Resurs Bank-koncernen.

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024