OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
mStore är med sina 13 centralt placerade butiker Sveriges enda rikstäckande Apple Premium Reseller. Butikerna har ett komplett utbud av Apples produkter, tjänster och tillbehör samt auktoriserad service och kunskapen som behövs för att kunna guida våra kunder rätt. mStore-kedjan drivs av MacSupport AB.
MacSupport AB är en av Sveriges största Apple-återförsäljare och riktar sig till företag, skolor och konsumenter. Vi har ca 200 anställda och omsatte 600 miljoner 2020.
Vi söker en medarbetare på heltid till vår kundservice som idag består av 4 personer. Arbetsuppgifterna består av att hantera order från kunder, administrera produkter på vår webshop samt besvara kundförfrågningar på mail och telefon. De flesta på kundservice jobbar på kontoret i Liljeholmen, Stockholm, men placering på andra orter där Macsupport finns kan vara möjlig.
Vi söker dig som tycker om att jobba med kunder, framför allt via telefon och mail, men som även har en administrativ talang och kan arbeta metodiskt. Det är en fördel om du har någon erfarenhet av och kunskap om de produkter vi säljer, Mac-datorer, iPad och iPhone. Har du någon erfarenhet från butik eller annan kundservice är det en merit men inte ett krav. Du behöver ha god svenska i tal och skrift samt gärna bra engelska. Arbetet är idag förlagt till kontorstider mellan 8:30 och 17.
Senaste ansökningsdatum är 2022-01-27 men urvalet sker löpande, så vänta inte med att söka.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sabina Svensson
031-61 72 10