OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nefab Packaging Sweden är del av Nefab Group som grundades 1949. Nefab Group erbjuder kompletta förpackningslösningar till internationella industrikoncerner med fokus på telekom-, energi-, flyg-, fordon- och medicinteknisk industri. Nefab har omkring 4000 medarbetare i Europa, Nord- och Sydamerika samt Asien. Omsättningen 2021 uppgick till 6,6 miljarder SEK. Ägare av koncernen är Nordgren/Pihl och FAM AB.
Medarbetare till Kundservice
Personliga egenskaper:
Som person är du positiv, noggrann, stresstålig och ansvarstagande med god förmåga att hantera flera bollar i luften.
Du är också servicemedveten, har god social förmåga samt goda kommunikativa egenskaper.
Det är en fördel om du tidigare har arbetat inom kundservice/administration.
Behärska svenska och engelska i tal och skrift samt god datorvana är ett krav.
Arbetet:
Du kommer att arbeta i ett team som har daglig kontakt med kunder, produktion, och leverantörer. Det är ett flexibelt arbete där tålamod och förmåga till problemlösning är en styrka.
På Nefab arbetar vi i affärssystemet Microsoft Dynamics Axapta, det är därför meriterande om du har vana att arbeta i det systemet eller liknande.
Dagliga arbetet består bl.a. i att ta emot och lägga in order i affärssystemet, göra inköpsavrop, hålla kundrutiner uppdaterade i vårt kvalitetssystem. Som orderhandläggare är du spindeln i nätet från att order registreras till att leverans sker till kund.
Uppdragets omfattning.
Tjänsten är heltid och tillträde till tjänsten så snart som möjligt.
Placeringsort:
Nefab Packaging Sweden AB, Runemo
Frågor om tjänsten besvaras av Johan Falk, tel, 0271-592 24.
Ansökan skickas till hr.nps@nefab.se eller lämnas in till Hr avdelningen senast
den 15 april 2022.
Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Se därför till att skicka in din ansökan så snart som möjligt.