OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare till lånecykelsystem i Göteborg
nextbike är marknadsledande i Europa inom lånecykelsystem. Vi får upp fler och fler människor i cykelsadeln och gör cykeln till en självklar del av den urbana mobiliteten. Som pionjärer har vi utvecklat hållbara lånecykelsystem i över 15 år. För närvarande är vi verksamma i mer än 300 städer och 25 länder och ser oss själva som ett komplement till buss och tåg. Vår affärsmodell bygger på samarbete med städer, transportföretag, universitet och företag. År 2019 fick nextbike pris av Stiftung Warentest som testvinnare på den tyska marknaden för lånecyklar. Tillsammans gör vi städer ännu mer trivsamma samtidigt som vi gör det lite enklare att låna cyklar varje dag.
Det här är den viktigaste informationen
Arbetsplats: Göteborg
Omfattning: Deltid
Start: April 2022
Det här kan du förvänta dig
Du assisterar kunder via telefon och e-post.
Du arbetar självständigt och målinriktat och utför dagliga uppgifter.
Du tar emot samtal på svenska och engelska.
Det här är vad du bidrar med
Du behärskar det svenska språket i tal och skrift.
Du har goda engelskkunskaper.
Du är väldigt kommunikativ.
Du är en lagspelare, stresstålig och tycker om praktiskt arbete.
Du är van vid att hantera epost, internet och förstår hur moderna kommunikationsmedier fungerar.
Du kan tänka dig arbeta på kvällar, helger och helgdagar.
Det här erbjuder vi dig
Ett intressant jobb med visst ansvar
Ett ungt och modernt team
Ett rabatterat pris på nextbikes lånecyklar världen över.
Det här händer sen
Vi ser fram emot att få dina ansökningshandlingar till styrochstall@nextbike.com.