OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare
Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode Dun & Bradstreet rätt arbetsplats för dig.
Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.
Som kundservicemedarbetare har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.
Som medarbetare i vår Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera våra kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster för att nämna några. Hos Bisnode Dun & Bradstreet blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.
Krav:
Arbetat med telefonen som verktyg
Tekniskt intresse
God datorvana
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
Arbetat med kundservice på ett medelstort – stort bolag.
Önskvärt:
Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
Arbetat med LEAN eller CI
Meriterande:
Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag. Du kommer bli anställd av Upgraded People och uthyrd till vår kund. Uppdraget sträcker sig till 2022-12-31 med start så snart som möjligt. Möjlighet till förlängning finns för rätt person.
För frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Isabelle Flygelholm på isabelle.f@upgraded.se.
Välkommen med din ansökan!