OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare på heltid till vår kundservice. Du kommer att bli en del av ett team på fyra personer som alla arbetar med att möta våra kunder via telefon, e-post och chatt. Du kommer att arbeta mot både privat- och företagskunder, hantera orderläggning samt hjälpa våra kunder att hitta rätt bland Apples produkter.
Vilka är vi?
MacSupport AB är en av Sveriges ledande partners till Apple i Sverige med drygt 170 anställda. Vi har B2B-verksamhet på 12 orter i Sverige, från Luleå i Norr till Malmö i söder. MacSupport AB är Sveriges största återförsäljare av lösningar med fokus på bland annat mediebranschen, utbildningsinstitutioner och personlig användning. Vi är en Apple Premium Reseller och Apple Solution Expert Education. Vi är också auktoriserade som Apple Service Provider.
Vårt huvudkontor är beläget i Liljeholmen, Stockholm. De flesta på kundservice jobbar på kontoret i Liljeholmen men placering på andra orter där MacSupport finns kan också vara möjlig i denna roll.
Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att jobba med kunder, framför allt via telefon, e-post och chatt, men som även tycker om administrativt arbete och kan arbeta metodiskt. Det är en fördel om du har någon erfarenhet av och kunskap om de produkter vi säljer – Mac, iPad och iPhone, men det är inget krav.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av serviceyrken med kundkontakt. För att du ska få rätt förutsättningar i rollen behöver du ha god svenska i tal och skrift samt förstå och göra dig förstådd på engelska.
Arbetet är idag förlagt till kontorstider mellan 8.30 och 17.00.
• Tillsvidareanställning, 6 mån. provanställning
• Kollektivavtal - Unionen
• Pensionsavtal enligt kollektivavtal
• Möjlighet till flexibel arbetsplats
• Friskvårdsbidrag
• De senaste arbetsverktygen från Apple i form av dator och telefon
Intervjuer sker löpande, ansök därför så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sabina Svensson
031-61 72 10