Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på Bilias Kundservice under höstens däcksäsong?
Brinner du för att leverera bästa möjliga service och tycker du om att vara kundens första kontakt? Då är det dig vi söker till vår kundservice på Bilia.Bilias vision är att bli branschens bästa servicebolag och genomsyras av en äkta vilja att ge god service och se nöjda kunder. Här kan du vara med och bidra till en bättre upplevelse för våra kunder samt våra kollegor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter: 
Som Kundservicemedarbetare på Firstline kommer du att arbeta på Bilias centrala Kundservice och ingå i ett team med mycket energi och målmedvetenhet. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas. Du kommer hjälpa till att styra våra kunder rätt i organisationen, vara vår röst utåt och därmed en viktig första kontakt.
Under däcksäsong behöver våra kunder även hjälp att boka in sina bilar för hjulskifte och där har du en viktigt del för att underlätta för såväl våra kunder som vår verksamhet.
Vad vi önskar av dig:
Du har minst gymnasiekompetens och gärna någon form av yrkeserfarenhet från serviceyrket, där du haft daglig kontakt med kunder via telefon. 
Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet. 
Du uttrycker dig utan svårighet i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.  
Du som söker är en glad, positiv och mycket serviceinriktad person som med stort engagemang har kundernas och kollegornas bästa i ständigt fokus. Du är en utåtriktad person som är professionell och trevlig i ditt kundbemötande och har lätt för att kommunicera med alla typer av kunder.
Din arbetsmoral är hög och du tar eget ansvar för ditt arbete, en lagspelare som inte är rädd för att växla upp vid toppar – du är en person som trivs med tempo!
Anställningsform, omfattning, placeringsort 
Tjänsten är en visstidsanställning med placering i Västerås under vår däcksäsong som sträcker sig från september – december, vill du även jobba under julen så finns det möjlighet till det!
Schemalagd arbetstid är vardagar mellan 07:00 och 19.00. 
Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Conny Eriksson
010-497 60 01
-

Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring

Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BILIA AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Besöksadress

Enhagsvägen 6
None

Postadress

Enhagsvägen 6
Stockholm, 18740

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024