Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Nu söker Resurs Bank dig som vill jobba hos oss inom Customer Service. Trivs du i ett högt tempo med telefonen som verktyg så har vi en plats till dig. Läs mer nedan!

Få koll på rollen

På Customer Service ansvarar vi för all kundservice och kundnära administration inom Resurs Bank. Vi kan erbjuda dig en spännande och utvecklande roll med mycket kundkontakt där telefonen är ditt främsta verktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning som omfattar både system, produktkunskap och försäljning kommer du att vara redo att ge våra kunder en bra serviceupplevelse. Vi genomgår just nu en stor tranformationsresa med Customer Obsession i fokus där du kommer ha en viktig roll.

På Customer Service är det ett stort kund- och försäljningsfokus vilket innebär att du bör;


• Trivas med ett strukturerat arbetssätt där vi sätter tydliga mål för prestation och sedan mäter och följer hur det går, allt för att möta våra kunders förväntningar
• Ha ett genuint intresse för dialogen med våra kunder och kontinuerligt bidra till att förbättra den.
• Tycka om försäljning och se försäljningsmål som en naturlig del av arbetet
• Vara öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna

På ett personligt plan

Vi söker som har en positiv inställning, känsla för god service och kvalitet. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut är en självklarhet!

Vi söker nya medarbetare med olika bakgrund och tror att det är en stor fördel om du har ett par års erfarenhet från servicebranschen och gärna från en roll med mycket kundkontakt. Erfarenhet från Callcenter är ett plus och kan du något mer nordiskt språk är det meriterande. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.

Mer än bara ett jobb

Resurs anda handlar om transformation, våra drivers Easy, Personal, Responsible and Innovative, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända. Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter, och känslan av att ha att göra med en bank inte är en svår sak. Vi är här för att få bra saker att hända, vill du vara med?

Bra att veta

Tjänstens omfattning: Heltid

Tillträde: Snarast

Plats: Helsingborg, fri parkering och kollektivtrafik som stannar precis utanför kontoret

Ansök idag!

Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig.

Viktigt att känna till

I samtliga rekryteringsprocesser gör vi anmärkningskontroll på de personer som går vidare till intervju. I samband med anställningserbjudande begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret. Detta görs via polisens hemsida. 

 

#RB 

 


Resurs Bank
Resurs är en ledande nordisk bank med en enkel filosofi: Vi vill skapa balans i människors vardagsekonomi. På den grunden bygger vi erbjudanden och tjänster inom lån, sparande och betalningar för butik och e-handel som utgår från människors liv och vardag, och som skapar långsiktiga värden för våra kunder. Och för samhället. Idag har vi en kundbas på drygt 6 miljoner privatkunder och 615 anställda i Norden.

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 26 augusti 2022

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024