OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en medlemsägd, kooperativ organisation som arbetar med bosparande, byggande och förvaltning. Vi vill skapa en trygg boendemiljö där alla kan träffas och trivas. Det kallar vi ofta för ”Det goda boendet”. HSB är ett starkt varumärke och Sveriges största bostadskooperation. Vi står på tre ben: Nyproduktion, förvaltning och medlemskap. Vårt uppdrag är att tillhandahålla bostäder till våra medlemmar.
Beskrivning
Vi söker nu en medarbetare till vår kundserviceavdelning i Umeå.
Som person är du engagerad, driven och trivs i en arbetsmiljö med högt arbetstempo där service och kunden står i fokus.
Arbetsuppgifter
Avtalshantering och medlemsfrågor där du tar emot kunden via telefon, digitala kanaler eller besök. Ärendehantering och administrativa uppgifter medföljer och kunskaper inom Officepaketet är därför viktigt.
Kvalifikationer
Arbetet innebär att man arbetar nära kunden och är vårt ansikte utåt. Vi lägger därför stor vikt vid den sociala kompetensen. Noggrannhet och ansvarskänsla är viktiga egenskaper för att kunna fullgöra uppdraget och leverera med hög kvalité.
Du skall ha förmåga att kunna arbeta såväl självständigt som i grupp. Vidare förutsätter vi att du delar våra värderingar och att ditt agerande gentemot medlemmar och kunder utgår ifrån dem.
- Erfarenhet av kundserviceyrket/callcenter är meriterande
- Behärska svenska språket både i tal och skrift
- Körkort är ett krav
Vi erbjuder
Ett stimulerande arbete i en utvecklingsdriven organisation. Hos oss får du arbeta i en dynamisk verksamhet med utgångspunkt i våra grundläggande värderingar: engagemang, trygghet, hållbarhet, omtanke och samverkan.
Vill du veta mer? Kontakta Teamchef Kundservice Fredrik Larsson på telefon 070-819 00 77
Intervjuer sker löpande och välkommen med din ansökan!
Besök oss på på www.hsb.se