OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi nya kollegor till vår härliga Kundservice, både till Firstline och Secondline. Gillar du att ge kunden den bästa servicen och att arbeta mot uppsätta mål? Gillar du utmaningar och att jobba med inkommande och uppsökande kundkontakt? Då är det kanske dig vi söker!
Vi erbjuder dig en spännande och social arbetsmiljö samt goda utvecklingsmöjligheter. Bilias vision är att bli branschens bästa servicebolag och vi vill att du är med på den resan.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett trivsamt team. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas!
Du kommer bemöta Bilias kunder per telefon via utgående samtal och erbjuda Bilias tjänster. Du kommer även hantera inkommande samtal där du kommer ansvara för att slussa kunden rätt inom Bilias organisation. Du kommer även att bemöta våra kunder via mail, sociala medier och även chatt.
Vad vi önskar av dig?
Du har minst gymnasiekompetens och yrkeserfarenhet av daglig kundkontakt, gärna i form av försäljning antingen genom telefon eller i butik.
Du har god datavana och lätt för att lära dig olika system.
Du uttrycker dig obehindrat på både engelska och svenska, i tal och skrift
Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet!
Vem är det vi söker?
Som person är du utåtriktad och gillar att jobba proaktivt med uppsökande kundkontakt via telefon. Du har ett positivt sätt att kommunicera på och trivs med kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete.
Du ska ha god datorvana och vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat med försäljning, gärna via telefon eller liknande arbetsuppgifter. Du är strukturerad och ordningsam samtidigt som du trivs med ett högt arbetstempo. Du är flexibel och gillar att variera dina arbetsuppgifter efter där behovet finns. Du har en stark drivkraft att vilja nå uppsatta mål och ta dig an nya utmaningar. Du är även en lagspelare som inte är rädd för att växla upp vid toppar och självklart är du punktlig, har hög arbetsmoral och tar eget ansvar för ditt arbete.
Anställningsform, omfattning och placeringsort
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning.
Schemalagd arbetstid vardagar mellan 07.00 – 19.00.
Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Conny Eriksson
010-497 60 01
-
Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring
Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10