OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aimo Park i Sverige
Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.
Om tjänsten:
Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats.
Vem är du?
Du som söker denna roll passar in på följande:
· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus
· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål
· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt
· Du trivs i högt tempo och är stresstålig
· Du är kommunikativ och en teamspelare
· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo
Krav för tjänsten:
· Gymnasieutbildning
· God datorvana
· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning
Placering: Uppsala
Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka
Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar
Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!