OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ATG växer, och vi behöver bli fler!
I en bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort behöver vi alltid ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare som vill hänga med på resan mot att leverera världens bästa spelupplevelse.
På ATG är våra medarbetare otroligt viktiga – de är till och med vår allra viktigaste tillgång. Vår ambition är att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och vi arbetar aktivt med mångfald, jämställdhet och lika möjligheter. Här satsar vi på friska och nöjda medarbetare genom att bland annat erbjuda en företagstränare som arbetar heltid med vår hälsa och vårt välmående. Vi har dessutom flexibel arbetsplats och molnbaserade arbetsverktyg som möjliggör för bättre samarbeten mellan avdelningar.
Nu rekryterar vi fler kundservicemedarbetare!
Om rollen
Kundservice är en central del i ATG:s verksamhet med målet att generera mycket nöjda kunder och ombud. Vi letar därför efter dig som brinner för kundservice och vill vara vårt positiva ansikte utåt. Vi erbjuder spel på Häst, sport och casino.
Som medarbetare på Kundservice erbjuder vi en spännande arbetsplats med positiv energi och engagerade medarbetare. Vi respekterar varandra och att ta ägarskap är en självklarhet för oss.
Dina arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kommer bland annat bestå av att
- Ge kundservice via inkommande telefonsamtal, e-post samt funktionens övriga kanaler
- Registrera och hantera ärenden i vårt ärendehanteringssystem (POB).
- Ta vidare relevant information från kunder eller butik till ansvarig del på företaget
I tjänsten arbetar vi skift då vi har bemanning över hela dygnet och söker efter dig som kan jobba både morgon, kväll och även helger.
Vem är du?
Vi tror att du jobbat i en liknande roll och är van att leverera kundservice i världsklass. Som person tror vi att du är ansvarsfull, stresstålig och har en känsla för vad det innebär att ge leverera en bra kundupplevelse! Vi tror också att du har ett gott omdöme, är ödmjuk samt har en positiv inställning då du kommer ha ett stort kontaktnät både internt och externt. Vidare i rollen lägger vi stor vikt vid att du är en lagspelare- som har en teamkänsla och kan samarbeta. Du uttrycker dig obehindrat i svenska, i tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska.
Meriterande för tjänsten
- Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande
- Ett plus är ett intresse för sport och spel
Om rekryterande chef – Albin Winberg, Manager Customer Service Operations
Kundservice har alltid legat mig lite extra varmt om hjärtat – Jag trivs i det snabba tempot, det dynamiska arbetssättet och att få utvecklas i en ständigt föränderlig miljö. I våra interaktioner är vi inte bara är ansiktet utåt för hela företaget, där är vi också första instans för att föra information vidare inom organisationen. Jag förespråkar en arbetsplats dit man kommer för att trivas, där man kan utvecklas och där man känner att man har möjlighet att göra skillnad – Inte bara för en själv utan för sina kollegor och våra kunder. En plats där ledstjärnan alltid kommer att vara att skapa kundinteraktioner i världsklass.
Övrigt
Tjänsten är en heltidstjänst och utgår från Hästsportens hus, Travbaneplan 10 Bromma. Vi kommer att ta emot ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via e-mail, utan alla ansökningar ska gå via vår rekryteringsportal. I slutet av processen ingår en bakgrundskontroll.
Så här har vi det
Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation.
För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.
Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.