OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att leverera service i världsklass och vill testa dina vingar på ett av Sveriges vassaste tech-bolag? Då behöver du inte leta längre – vi söker nämligen efter stjärnor som vill joina vårt grymma Rider Service team! Är ditt förnamn lösningsorienterad och är du ett proffs på att bemöta människor med engagemang och empati så kan du vara rätt person för oss! Så, är du laddad att slänga dig in i ett nytt äventyr och vara med på vår resa? Come join the fun!
VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA
Ditt huvudansvar kommer vara att besvara frågor från våra bud, huvudsakligen via chatt men även via telefon.
Tillsammans med dina kollegor skapa service i världsklass till våra bud.
För den riktigt hungriga finns det goda möjligheter till att växa och utvecklas tillsammans med oss på foodora!
VEM DU ÄR
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och misslyckas på vägen (don’t worry when that happens – vi kommer att hjälpa dig upp igen!).
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som kan arbeta 25%, 50% eller 75% (vill man jobba mer så brukar det finnas möjlighet att plocka extra-pass!). På foodora sover vi (nästan) aldrig och har öppet mellan 07:00-23:30 alla dagar i veckan, året runt. Därför är det viktigt att du kan tänka dig att arbeta dag, kväll, helg samt röda dagar.
Din anställning inleds med en veckas introduktionsutbildning mellan kl. 16.00-21:00. Nästa utbildningsstart är den 6 september. Vi ser gärna även att…
Du har en gymnasial utbildning.
Du har god systemvana (vi arbetar i många!).
Du kan kommunicera på svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Det är även meriterande om du tidigare har arbetat inom kundservice.
Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen.
Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande:
📱 Telefonavstämning – Ett kort inledande samtal.
💻 Digital intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre!
💌 Referenskontroll - Nästan där!
VILKA VI ÄR
Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We dare, We get it done & We’re equally pink. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång.
Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram foodorapeople.se för att se vad som händer hos oss just nu.
*LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)
FÖRMÅNER
Friskvårdsbidrag.
Personalrabatt på foodora (woho!).
Tjänstepension, inkl. premiebefrielseförsäkring samt olycksfalls- och livförsäkring.
Grymma deals hos Benify.
Roliga AWs och (rosa) fester.