Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om Företaget
Motala Energi är utmanaren i en traditionell bransch som vill göra allt för att förenkla och tillföra värde för kunden. För företaget är innovation och att vara i framkant en av våra viktigaste framgångsfaktorer. Vår vision är att el är som allra bäst när den är enkel, klimatvänlig och långsiktigt prisvärd. Motala Energi AB vill vara företaget som på flera plan kommer stöttar det lokala föreningslivet. Vi ser framför oss en rad engagemang där vi som företag stöttar och hjälper. Det är något vi brinner extra mycket för.
Motala Energi inte bara ett lokalt bolag. Vi är redan ett nationellt bolag som redan har över 20 000 kunder. Genom att också agera nationellt blir vi starka och kan än bättre kämpa för er som bor i Östergötland


Tjänstebeskrivning
Motala Energi söker kundservicemedarbetare. Du kommer att sitta hos oss i ljusa fräscha lokaler i Motala där vi värdesätter gemenskap och engagemang högt. Vi satsar mycket på vår personal och det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vi arbetar aktivt med att motiverad, engagerad och inspirerande vår personal på kort och lång sikt.
Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Motala Energis produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder, besvarar och hjälper dessa med deras frågor kring tex fakturor, abonnemang och teknisk support. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och jobbar aktivt med merförsäljning som en del av servicen. Allt för att inspirera kunden att hitta det bästa upplägget för just för dom.
Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet där du skapar ett mervärde och fantastiska upplevelser för kunden. Du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten och gillar att arbeta mot uppsatta mål, både individuellt men också som team. Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat. Anställningen inleds med en utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna för att lyckas i ditt nya arbete. Du har fast lön enligt avtal och möjlighet till provision.
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare på Motala Energi AB har du en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunds behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Motala Energi AB MOTALA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 6 oktober 2022

Postadress

Luxorgatan 1
MOTALA, 59139

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024