OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jula Kundservice hittar du på vårt huvudkontor i Skara. Tillsammans är vi 30 medarbetare som jobbar med att hjälpa våra kunder och medarbetare i varuhusen, både i Sverige och Norge. Vi representerar Jula ut mot våra kunder och vi brinner för att ge god och effektiv service.
Vi söker nu dig som kan jobba under våren och sommaren.
Det här gör man på Jula Kundservice
Som medarbetare på Jula Kundservice svarar du på inkommande samtal och mejl från kunder i Sverige och Norge. Utgående samtal, chatt och sociala medier i servicesyfte kan också komma att ingå i din arbetsdag.
Kundernas ärenden gäller ofta produktförfrågningar, leveranser, e-handel, teknisk support, reklamationer, fakturor, kundklubb och medlemskap.
I din roll kommer du att hantera frågor gällande teknisk support, e-handel och sortiment. På ett serviceinriktat och effektivt sätt besvarar du frågor och bidrar till goda kundrelationer. Ditt arbete utförs mot uppsatta mål och görs i linje med vår kundservicepolicy. Du arbetar dagligen med telefon, dator och växlar snabbt mellan olika program.
Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som fyllt 18 år, har god datavana och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet från servicerelaterade yrken samt om du har kunskaper eller intresse för Julas produktsortiment.
Det här är du som person
För att lyckas i rollen är du en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service till våra kunder. Du är lyhörd, ansvarstagande och har ett högt engagemang. Vidare har du en egen drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och effektivt sätt samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Bra att veta
Tjänsterna är primärt sommarvikariat med stor möjlighet att arbeta extra under våren och hösten. Sommarvikariaten har en varierande sysselsättningsgrad med 70-100% schemalagd tid, arbete på kvällar och helger kan förekomma. Du bör kunna arbeta under hela eller stora delar av semesterperioden som främst är v. 26-33. Upplärning kommer att ske löpande innan v.26 enligt överenskommelse.
Placering på Julas huvudkontor i Skara. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Så här söker du
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och all kommunikation avseende rekryteringsprocessen kommer ske mail-ledes, vi vill därför be dig att vara lite extra uppmärksam på mailinkorgen!
Vid frågor om tjänsterna, vänligen kontakta Customer Service Teamleader Peter Hasselblad, 076-829 82 10 eller peter.hasselblad@jula.se.
Sista ansökningsdag för tjänsterna är 12 februari.