OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Nilar söker nu en kundservicemedarbetare till vårt huvudkontor i Täby. Hos oss kommer du få gedigen erfarenhet av, och kunskap inom, batterier och förnybara energilösningar. Här kommer du även att gå ett onboarding-program där du får kunskaper om Nilars produkter och tekniska funktioner vilket kommer ge dig en trygg grund för att samarbeta med våra kunder och partners.
Om Nilar:
Nilar utvecklar och producerar batterisystem baserade på avancerade och världsunika bipolära Hydrid® batterier (NiMH) och styrsystem till energilager för bostäder, industriella fastigheter liksom för applikation inom smarta elnät. Nilar Hydrid® batterier kännetecknas av att säkerhet, hållbarhet och prestanda. I takt med en ökad efterfrågan efter gröna energialternativ har Nilar som avsikt att växa rejält de kommande åren på marknaden för smarta energilösningar
Om rollen:
I rollen som kundsupport hos oss kommer du tillsammans med dina kollegor att bemöta kunder med professionell service, support och rådgivning genom mail och chatt. Vissa ärenden hanteras även över telefon. Du kommer i din vardag att möta frågeställningar med stor variation där det kan vara allt ifrån att analysera grafer och felsöka system till att guida kunder med hjälp av våra manualer. Rollen kommer även att innehålla en del administrativa arbetsuppgifter, som till exempel orderhantering. Vidare ser vi gärna att du använder din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt för gruppen.
Värt att veta:
Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. På kontoret i Täby kommer du att jobba i nära samarbete med Nilars support- och eftermarknadsavdelning. Du kommer att få en introduktion i Nilars produkter och de olika program och plattformar som vi använder oss av. Under den första tiden är det förväntat att du är på plats på kontoret i Täby, men senare finns möjlighet att jobba på distans.
Just nu befinner sig Nilar i en tillväxtresa där efterfrågan av förnybara energilösningar bara ökar. Vår vision är att fortsätta växa och för dig som visar intresse och driv finns goda möjligheter till utveckling. Som medarbetare på Nilar kan du bygga din karriär i den riktning du vill då de stöttar varje individs professionella utveckling.
Din profil:
Vi ser gärna att:
Du har mycket god datorvana och att du enkelt kan sätta dig in i nya system då rollen kräver att smidigt kunna navigera i flera olika program.
Du är serviceinriktad och har goda kommunikativa egenskaper.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då båda språken förekommer i arbetet.
Det är meriterande om du har:
Arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete och/eller kundservice.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse men gärna omgående med hänsyn till ev. uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholmsvägen 116A, 187 30 Täby. 1 minut från Roslagsbanan och 5 minuter från Täby Centrum. Parkeringsplats finns i anslutning till kontoret.