Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i Sveriges framtida bästa kundservice?

Kundservicemedarbetare
Som kundservicemedarbetare hos oss på Adlibris har du som arbetsuppgift att leverera bästa tänkbara service till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besvara våra kunders frågor gällande sina beställningar främst via mail och chatt och telefon.

Kvalifikationer
Som person är du stresstålig och kan hantera stora volymer av kundärenden. Du värdesätter noggrannhet, effektivitet och god service. Du är van att använda dator och telefon som dina främsta arbetsredskap.

Kompetenskrav

-
Mycket goda kunskaper om service och support

-
Har god förmåga att formulera sig enkelt och korrekt i tal och text

-
Flexibel och med god förmåga att anpassa sig efter nya förutsättningar och krav

-
Mycket god samarbetsförmåga

-
Förmåga att självständigt kunna utföra sina arbetsuppgifter och fatta beslut

-
Lösningsorienterad


Språkkunskaper

-
Svenska – krav flytande i tal och skrift

-
Engelska – krav grundläggande kunskap


Önskvärd erfarenhet

-
Erfarenhet från kundservicearbete eller annat likvärdigt serviceyrke

-
Arbetat med kundservicesystem


Krav på utbildningsbakgrund

- Utbildning på gymnasienivå

Tillträde och omfattning

Heltid, vikariat med slutdatum 31 maj 2024.

Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Placering av tjänsten är i Morgongåva men vi tillämpar flexibilitet kring hemarbete

Ansökan

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu!

Sista ansökningsdag den 2 april.

Har du frågor om tjänsten kontakta

Kundservicechef Jonna Reinholdsson


Som Nordens största nätbokhandel vill vi inspirera till nästa läsupplevelse och samtidigt erbjuda allt som hör till en modern bokhandel. Alltid med ett brett utbud, bra priser, smidiga leveranser och fokus på att minska klimatpåverkan. Vi tror att läsning berikar oss genom att öppna upp nya världar i form av upplevelser, nya perspektiv och ny kunskap. Genom att inspirera till läsning och tillgängliggöra böcker från hela världen vill vi vara med och bidra till ökad läsning och till ett mer jämställt och hållbart samhälle där kunskap är tillgänglig för alla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 2 april 2023

Besöksadress

SVEAVÄGEN 56 C
None

Postadress

SVEAVÄGEN 56 C
Stockholm, 11134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024