OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en telefonvan kundtjänstmedarbetare med god datorvana som brinner för att ge god service? Vill du dessutom hjälpa människor i en av deras viktigaste delar av livet – sitt boende?
Då kanske tjänsten hos oss är något för dig. I din roll arbetar du närmst kunden - du hanterar den dagliga kundkontakten av felanmälan via telefon och besök till vår Bobutik och du förstår vikten av återkoppling och snabb hantering.
Du är den första kontakten in till TrelleborgsHem, då du bemannar kundservicedisken i vår Bobutik och tar emot de samtal och besök som inkommer.
Tjänsten är på deltid, varav till kl. 18 en dag i veckan med start 12/6. Som person är du öppen och trevlig, och har lätt att bemöta människor i olika situationer. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar provanställning.
Du agerar långsiktigt, pålitligt och lyhört i dina kontakter.
Vi söker dig som har:
• avklarad gymnasieutbildning
• minst ett års arbetslivserfarenhet i en liknande roll mot kundservice
• goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
• erfarenhet av att ge service i telefon
Meriterande är:
• erfarenhet av ärendehanteringssystem
• erfarenhet av fastighetsbranschen
Varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så inkom med din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 30/4 2023 via e-post till jobb@trelleborgshem.se, för frågor kring tjänsten vänligen kontakta vår bobutikschef Emily Ingves emily.ingves@trelleborgshem.se
Läs mer om oss på www.trelleborgshem.se