Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

På Lyko vill vi ta över världen. I alla fall den delen av världen som älskar skönhet. Med över 55 000 produkter från fler än 1 000 varumärken online erbjuder vi idag marknadens bredaste sortiment inom hårvård och skönhet. På kundservice finns vi till för våra kunder, vi ger dem ett FABULOUS bemötande och guidar dem rätt i Lyko-djungeln. Vi som jobbar på kundservice är grymma på kommunikation och har en vana att möta många olika människor. Om du också har en SUPER SKILL i sociala relationer och kommunikation så läs gärna vidare! 😍

Vi söker just nu en ny kollega till vår kundservice på Lyko. 🚀 Det är en tillsvidaretjänst. Välkommen in med din ansökan!

Din vardag
Du kommer att tillhöra Lykos härliga kundservice-team och tillsammans med dina kollegor vara kundens personliga rådgivare och support. Inom teamet ges service via flera olika kommunikationskanaler; telefon, chatt och mail. Ärendena som teamet hanterar handlar om allt från leverans- till produktfrågor. Här har du stor möjlighet att göra skillnad för kundens helhetsupplevelse av oss som företag och påverka om kunden kommer tillbaka eller inte. Om DET inte är en BIG deal så säg.

Lyko är en energifylld och varm arbetsplats som har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare. Vill du läsa mer om hur det är att arbeta på Lyko? – besök våra karriärssidor!

Vem du är
Du brinner för att leverera kundservice i världsklass och vill självklart vara med och ”wowa” våra kunder! Du har en kommunikations- och relationsskapande förmåga samt trivs i en tillväxtmiljö. För att skapa bästa förutsättningarna för att du ska kunna göra ett riktigt bra jobb börjar anställningen med åtminstone en introduktionsvecka. Arbetet kräver att du behärskar svenska och engelska skriftligt och muntligt.

Detaljer om anställningen
Arbetstiderna är lite varierande; 7–16, 7-16.30, 8.45–18 och 11–20 samt var fjärde söndag 11–20.

Placering för tjänsten är Vansbro.
På Lyko tror vi att vem du är och vad du har för förmågor är viktigare än din tidigare erfarenhet, så var inte rädd att söka även om du inte bockar av allt i vår önskelista! I linje med det har vi skrotat kravet på CV och personligt brev och använder oss i stället av urvalsfrågor och personlighetstest när vi rekryterar. Vi hoppas att det ger dig en bättre möjlighet att visa vad du går för inom de områden som är viktiga för oss och vet att det även ger objektivare, schystare och mer rättvisa rekryteringar! ⭐

Låter det här som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten maila till Mikaela Hedberg, Team Manager Customer Service Sverige på mikaela.hedberg@lyko.com

Psst! Eftersom vi inte vill att några personuppgifter ska riskera att hamna på vift så tar vi inte emot ansökningar via mail utan ansöker gör du enkelt genom att klicka på ”Ansök nu”. Lycka till!

This text is hidden

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lyko
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2023
  • Ansök senast: 25 juni 2023

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024