Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi en ny kollega till vårt härliga Kundserviceteam, gillar du att ge kunden den bästa servicen och att arbeta mot uppsatta mål?  Gillar du utmaningar och att jobba med uppsökande kundkontakt? Då är det kanske dig vi söker!  


Det här erbjuder Bilia

En inkluderande organisation som värdesätter dig och dina kompetenser. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning, samarbete samt bra utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara en del av att skapa hållbara och nya innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.


Huvudsakliga arbetsuppgifter   

Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett trivsamt team. Här jobbar du med telefon och dator som arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas! Du kommer bemöta Bilias kunder per telefon via inkommande samtal.


Du kommer vara Bilias röst utåt via telefon och en viktig första kontakt till de kunder som ringer in till oss. Du kommer även att hjälpa kunder med t.ex. bokningar såsom service, skadebesiktning och hjulskifte. Därmed kommer du ha en viktig roll för att underlätta för såväl våra kunder som vår verksamhet.




Vad vi önskar av dig



• Du har minst gymnasiekompetens och gärna någon form av yrkeserfarenhet från serviceyrket.
• Det är meriterande om du haft daglig kontakt med kunder via telefon tidigare.
• Du har god datavana och lätt för att lära dig flera olika system.
• Du uttrycker dig obehindrat på både engelska och svenska, i tal och skrift.


Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet!


Du som söker är en glad, positiv och mycket serviceinriktad person som med stort engagemang har kundernas och kollegornas bästa i ständigt fokus. Du är en utåtriktad person som är professionell och trevlig i ditt kundbemötande och har lätt för att kommunicera med alla typer av kunder, det hörs i dina samtal att du trivs med jobbet du gör.

Din arbetsmoral är hög och du tar eget ansvar för ditt arbete, en lagspelare som inte är rädd för att växla upp vid toppar – du är en person som trivs med tempo!


Anställningsform, omfattning, placeringsort 


Tjänsten startar omgående och är en tillsvidareanställning på heltid i Västerås, med inledande 6 månaders provanställning. Schemalagd arbetstid vardagar mellan 07:00 och 19.00. 


Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.



Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Conny Eriksson
010-497 60 01
-

Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring

Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BILIA AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Besöksadress

Enhagsvägen 6
None

Postadress

Enhagsvägen 6
Stockholm, 18740

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024