Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Agera Pay erbjuder alla typer av fakturerande företag en komplett tjänst inom kravhantering. Agera Pay är Sveriges nyaste inkassobolag med långsiktiga ambitioner. Vi har hög tillväxttakt och efterfrågan på våran tjänst ökar. Vi rekryterar därför aktivt och söker nu en medarbetare till Customer Support Center. Varmt välkommen med din ansökan!

Din roll

Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en bred roll där du ger support till våra kunder och deras fakturamottagare. Du arbetar både via telefon och mejl samt i vårt interna system. I din roll analyserar du problem på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt för att lösa kundernas ärenden. Din uppgift är likaså att lära känna samt hålla dig uppdaterad om våra uppdrag och kunder.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

- Hantera inkommande samtal och mejl från våra kunder och deras fakturamottagare.

- Administrativt arbete i vårt ärendehanteringssystem som hantering av bestridda fordringar, skicka efterfrågade underlag och bistå med avi- och betalningsinformation.

- Ansvar för att löpande uppdatera vårt kundregister och ärendedata.

- Du kommer vara den första personen i Teamet och sätter därför standarden för en bra teamanda, drivs av att ge bra service och att framöver satt en stabil grund för ett lösningsorienterat team med stor nyfikenhet och engagemang.

Din profil

För att trivas i denna roll tror vi att du brinner för service, har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du känner dig trygg med telefon och mejl som kommunikationsverktyg. Du förstår att kunden står i centrum och inser att varje kund har unika behov. Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer gärna med förslag på lösningar kring hur vi kan förbättra vår service och underlätta i kunddialogen.

Egenskaper som är högt uppskattade är att du är ansvarstagande, noggrann, strukturerad och professionell i ditt arbete samt har engagemang och nyfikenhet för verksamheten och kunden.

Kvalifikationer:

- Erfarenhet av att arbeta med kundrådgivning eller kundsupport.

- Tidigare arbetat i en roll med mycket kundkontakt.

- God datorvana.

- Goda kunskaper i Office-paketet.

- Goda kunskaper i ärendehantering.

- Mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Meriterande:

- Tidigare arbetat i någon form av affärssystem.

- Erfarenhet av inkassobranschen.

- Din värdegrund

Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vår vilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.

Agera Pay erbjuder dig

Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Din personliga utveckling är viktig för oss och därför så erbjuds du löpande utbildning och goda karriärmöjligheter. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Agera Pay arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel.

Ansökan

- Start: 1 november eller enligt överenskommelse.

- Arbetstid: måndag-fredag, kl. 8-17.

- Plats: Kungsgatan 9 i Stockholm.

- Anställningsform: tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna.

Välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Inkassochef Martin Påhlsson på martin.pahlsson@agerapay.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Vi ser fram emot din ansökan!

På grund av GDPR tar vi ej emot din ansökan via mejl. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.agerapay.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Finansia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 11 april 2024

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024