Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara del av ett mycket erfaret, familjärt och socialt kundserviceteam? Vill du utvecklas, påverka samt bidra till bolagets nytänkande och tillväxt? Då är du varmt välkommen in med din ansökan.


Vad erbjuder vi?
• Varierande arbetsuppgifter
• Hybridarbete
• Närvarande chef och stöttande team
• Trygg arbetsgivare
• Kontor med mycket fina lokaler i centrala Stockholm
• Subventionerad massage på arbetstid och frukost varje torsdag
• Gemensamma AW:s och andra aktiviteter

”FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet. Vi är cirka 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen.”


Vem söker vi?
Vi söker dig med energi, nyfikenhet och engagemang. Du trivs bäst med att arbete i team samt tar eget ansvar för ditt arbete. Du vill lära dig nya saker och ständigt utvecklas och ser till förbättringsåtgärder. Vi söker sig med en positiv inställning som gärna är kreativ när det kommer till nya idéer och lösningar.

För att lyckas i rollen har du vidare:
• Minst 3 års erfarenhet av försäljningsinriktad kundservice
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål
• Mycket god systemvana och kan arbeta med fler ärenden i olika system parallellt
• Mycket god kommunikationsförmåga både i tal som skrift
• Vana av att arbeta i högt tempo
• Ett strukturerat och effektivt arbetssätt
• Tidigare erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande


Vad innebär rollen?
• Ge förstklassig service till FAR:s kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon
• Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning
• Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post
• Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen
• Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning
• Underhålla FAR:s kund- och medlemsregister
• Orderhantering i olika ordersystem

Kundserviceteamet arbetar aktivt mot uppsatta mål, kommer med förbättringar på utveckling och tillsammans stöttar upp varandra för att ge den bästa möjliga kundupplevelsen. Detta är till ett konsultuppdrag på 6 månader med start 1 maj, med möjlighet att gå över till kund efter det. Du arbetar 37,5h veckor förutom under sommartid då det är 32,5h/vecka. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Ser fram emot att läsa din ansökan.


2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2024
  • Ansök senast: 7 april 2024

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024