OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av Kundservice och vill få möjligheten att vara med och bidra i digitaliserings- och automatiserings arbetet i linje med vår vision ”Sveriges bästa kundservice”? Qstar söker nu en:
Kundservicemedarbetare till teamet Företagspresentation Qstar är en helomfattande bränsleleverantör, med ett ben vardera för direktleveranser och tankstationer. Med 320 tankstationer och över 40 000 direktleveranskunder, förser vi dagligen privatpersoner och företag över hela landet med bränsle. Vi kan också stolt titulera oss en av Sveriges mest hållbara drivmedelsleverantörer, och lägger mycket krut på ett sortiment som erbjuder en mängd förnybara alternativ. Qstar Försäljning AB är i mångt och mycket det ”lilla” bolaget i den stora koncernen med god ekonomisk utveckling och en nettoomsättning på 11 miljarder kronor. Vi har en geografiskt spridd organisation med verksamhet i bland annat Norrköping, Gävle, Göteborg och Karlstad med totalt ca 130 anställda. 70-talet av dessa är anställda på huvudkontoret i Norrköping. Verksamheten är en del av den internationella koncernen DCC Plc som bedriver verksamhet inom energi, hälsovård och teknologi. Vår ambition är att vara Sveriges mest kundvänliga bränslebolag och strävar alltid efter att ge våra kunder en personlig serviceupplevelse. Vi är ett företag som hela tiden vill utvecklas och bli bättre. Detta åstadkommer vi genom trovärdighet, omtanke och framåtanda, vilket genomsyrar hela organisationen. Vi tycker att hälsa och välmående är viktigt och satsar därför på att bland annat ge våra medarbetare möjlighet till fysisk aktivitet på betald arbetstid.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som kundservicemedarbetare på Qstar kommer du att besvara och hantera en rad olika frågor från både privat- och företagskunder samt myndigheter via telefon, mail och chatt. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att hantera förfrågningar om tankkort, fakturor, krediter/kreditbedömningar samt svara på produktrelaterade frågor. Du kommer även att hantera reklamationer och övervaka prisändringar. Du tar initiativ till förbättringar och är intresserad av att utveckla arbetet med digitalisering och automatisering. Hos oss har du goda möjligheter att vara med och påverka och på så vis leva vår vision ”Sveriges bästa kundservice”. Din profil Som kundservicemedarbetare brinner du för att leverera service på högsta nivå till våra kunder. Med många kontaktytor såväl internt som externt krävs både god samarbetsförmåga och god förmåga att kommunicera tydligt och enkelt i såväl tal som skrift. Du planerar och strukturerar upp ditt arbete på ett effektivt sätt för att på så vis kunna hantera även det oväntade på ett bra sätt. I utmanande situationer agerar du kontrollerat och konsekvent med bibehållet lugn och fokus. Du kan lyfta blicken och agerar utifrån ett helhetsperspektiv med kunden i fokus. Vi lägger stor vikt vid din personliga potential men för att lyckas i rollen behöver du ha några hårda ”skallkrav” med dig: · Gymnasieutbildning · Tidigare erfarenhet av kundservice-/kundtjänstarbete · God telefonvana · God datorvana med kunskaper i Officepaketet · Kunskaper i GDPR gällande kundservice/kundtjänst · Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift · Mycket god kunskap i engelska i tal och skrift Det är meriterande om du jobbat med digitalisering inom kundservice/kundtjänst samt om du utöver engelska och svenska behärskar flera språk. Ansök redan idag! För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare nedan. Qstar har en lokal facklig klubb med Unionen på arbetsplatsen i Norrköping, för mer information kontakta Philip Laurell på tfn 011-4750086 eller via epost philip.laurell@qstar.se Vi kommer i urvalet att nyttja arbetspsykologiska tester. Du kommer också att tidigt i urvalet få del av och svara på hur du anser dig möta de skallkrav och meriterande aspekter som finns för tjänsten avseende utbildning, erfarenhet och kunskap. Vårt fokus kommer i ett första läge vara skallkraven och din personliga potential. Senare kommer naturligtvis personliga intervjuer med både oss och kund samt referenstagning ske. Sök tjänsten genom att klicka på ”ansök” och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. Urval sker löpande varför processen kan komma att stängas tidigare. Hoppas att vi möts i processen! Elin Helström, Rekryterings- och utvecklingskonsult 0760-192399, elin.hellstrom@unikresurs.se
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Relaterade taggar: #LI-Onsite
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84